Frustrert i går, vinn-vinn i dag

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Ganske sløvt til at jeg liksom er en scrapper, men sjuåringen min har altså ikke fått et eget babyalbum enda. Joda, har scrappet noen enkeltbilder i et album, men hadde bestandig tenkt å lage et av samme type som mamma lagde til meg, med masse innlimte bilder og kommentarer og litt pynt, og generell info ellers.

Fikk endelig komlet meg til å bestille album, kjøpte to så jeg kan ordne til neste baby også, og ett med vanlige fotolommer som kan være mer "familiealbum". Mannen hentet pakken på posten i går, men da han kom med den reagerte jeg på at formen på pakken var så rar. Viste seg at pakken inneholdt to svære fotorammer i stede for tre album! Rammene var bestilt av ei som hadde samme første fornavn som meg, og fornavn nr 2 pluss mellomnavn var begge ganske snarlike. :p Så jeg kontaktet nettbutikken, og i dag fikk jeg svar. Jeg skal få beholde de to rammene, som jeg sjekket prisen på i nettbutikken nå. De kostet faktisk 399 per stykk! :p De passer faktisk akkurat på størrelse til noen skipskart jeg har fått som var morfar sine, han døde for to år siden. Hadde tenkt å ramme dem inn og henge i gangen eller på soverommet eller noe, har mange tomme vegger. Så vurderer nesten å kjøpe en tredje ramme, siden jeg har tre kart. :p Eller kanskje bare henge opp de to som viser steder jeg kjenner til.

Pakken jeg egentlig skulle ha ble sent i dag, og skal leveres på døra, så jeg slipper en tur til posten (som er nesten 4 mil unna).

Så alt i alt endte jeg opp med å være ganske fornøyd. :D

Så greit da :)

Back
Topp