Frustrert,forvirret,fortvilt!

NurseAngelFire

Glad i forumet
Blir gal av den hersens levra mi og legen min!!!!

Var innom legesenteret igår før jeg skulle på senvakt for å høre på prøvene jeg tok i mars.
Hun kunne fortelle meg at verdiene er oppe i 100 og 172,de skal normalt være på 35-40,men har legen kontaktet meg?? Ehhh...NEI!!!
Har fått en form for diagnose,fettlever(skrumplever),men klarer ikke helt å slå meg til ro med den. 

Snakket med kollegaen min igår,som er sykepleier,og hun stusset litt over diagnosen jeg har fått.
Ikke er jeg alkoholiker og jeg har ikke rørt dop.. Ikke veier eller har veid over 150 kg. 
Som hun sa,jeg kan lik så greit sette navnet mitt på levertransplantasjon-listen. For hvis det er fettlever jeg har så vil jeg trenge en ny lever om 10-15 år.
For leververdiene mine gikk opp rundt den tiden jeg slutta med p-ringen.
Det samme skjedde for 4 år siden da jeg slutta på p-pillen.
Hun tror leverproblemene mine kan være hormonrelatert.
Blir gal av å ikke vite hva som feiler levra mi!!! :/

Skal til legen neste onsdag og kreve at det blir tatt biopsi av leveren min!!! Og at han må se til å HØRE på MEG!!!!
Gjør han ikke noe så blir det Aleris neste. Ja det koster en del,men betaler gladelig en del penger så lenge jeg får hjelp!

Vil egentlig ikke noe med dette innlegget,trengte bare å få ut litt frustrasjon før jeg legger meg:)
Takk for at du gadd å lese:)

Argh! Jeg er så sykt lei av leger som ikke hører på pasientene sine!!! 
Og dette er jo i tillegg noe du har slitt med så mange år og da kjenner du jo kroppen din best!! Ikke han! 
Bare stå på ditt og si du ikke forlater kontoret hans før han går med på det du vil!

Stoooor klem!!

Så trasig å høre at du ikke blir tatt på alvor da!!!!
Stå på!!!.....og pris deg lykkelig for at du er i såpass form at du klarer å kjempe kampen mot legene!!! Er mange som ikke klarer det og ikke får den hjelpen de trenger!!!
Masse lykke til med det som ligger foran!!!

Klemmer

Takker for klemmene:)

Har tenkt å sette ned foten og få han til å ta de tester som kan taes!

uff, skjønner frustrasjonen din! krev ordentlig utredning for du kan da ikke bare gå rundt å lure heller. 

og tviler på at det er skrumplever du har så ville ikke tenkt på det. 

håper du får undersøkt deg skikkelig og at det ikke er verre enn en liten pille eller to som fikser biffenemoticon

Uff høres ikke gøy ut nei.. Jeg hadde skiftet lege altså! Og hvis ikke, så hadde jeg gått på en privat klinikk ja.. Bedre å betale for å faktisk få vite hva som er gale. De tar i det minste pasientene sine alvorlige.  Det er jo absolutt ikke noe kjekt å måtte gå å lure på om du har en slik alvorlig sykdom. Ufattelig dårlig gjort av legen å ikke kontakte deg eller følge deg opp eller noe...

Back
Topp