frustrert å lit lei i dag

cassie og leanna mam

Gift med forumet
drit lei av å gå runt å være trøtt å føle jeg ikke streker til som mamma og husmor for tiden[:(] og di dagene jeg orker å gjør noe å føler jeg har gjort masse..får e da noe ros eller oppmuntrene ord,,nei da[>:] altså forventer ikke å bli rosa for å gjør husarbeid altså men når gubben bare klager over alt jeg ikke får gjort å føler han snaker til meg som jeg var unge hans[X(] men sikert bare me som e så følsom for tiden...men i alle fall i dag før han reiste ned te verkstede for å hjelpe søstra si me en bil så sa han: "det kjøkene skal du få ordne på i dag"[8|] oxo kan han finne på å stå si hva han mener jeg bør gjør om dagene å sån...blir så sint for vet jo hva e har å gjøre og vet jeg ikke har gjort mye og at det ikke er strøkent her for tiden[:(] å e hatter å ha rot runt meg,..men noe hjelp det er det jo ikke å få..mannfolk altså!!!! å ikke bare det men i dag sov e til 12 sate på en film te ho lille å gjik å la me og når mannen min sto opp så presterte han å si at jeg måte gå ned te ungen for e kune jo ikke sove hele dagen,,,kunne ikke han gåt ned te ho liksom...

å for en stund siden hadde e mora te gubne her oppe å ho skule hjelpe me lit men ho klaga jo bare å kritiserte me og la nestne opp te at e skule reise fra guben min selom ho ikke sa det ret ut(ho har aldri likt me for jeg er ikke enig me ho)oxo overhørte e at ho sat i tlf å snak med ei vennine å fortalte hvor forferdelig det var her og blæblæ å ho smørte åntli tykt på[:'(] å så var ho å slengte me kjeften til naboen her au..[&:] å mannen min er lit tøffel ang sin mamma..jentungne vil ikke være hos ho heler alene å ho har sldri vist innterese for jentungen ana en når det paser og mener jeg skal tvinge ungen min te å være hos ho og at en 4åring skal ikke beste hvor ho vil være..

blir bare så lei me når e prøver alt å ikke noe hjelper å bare føler alle klger på me..må si jeg egentli gleder me til mannen reiser i 5 august å ikke kommer hjme før 5 september..aldri vært fra værandre så lenge å gruer me til det men akurat nå gleder jeg meg....
ble langt dette men måte bare få det ut en vei

Huff, føler virkelig med deg... Frustrerende at folk ikke skjønner hvor hardt det faktisk er å produsere en baby[:@] Jeg har aldri følt meg så sliten og oppbrukt i hele mitt liv, så her ser det også ganske jævlig ut om dagen, og det er ikke noe morsomt å ikke orke å gjøre noe med det... Heldigvis har sambo vett på å holde kjeft, ellers skulle jeg virkelig vist han hvor både vaskemaskina, bøtta og alt er hen[8D] Hehe...

signerer i grunnen de ovenfor her! syns kanskje den mannen din burde hatt en virkelig alvorspreken!!!! er ikke bare, bare at kroppen forandrer seg sånn som den gjør nå!! masse lykke til uansett kjære deg!! er ikke så mye vi på andre siden av dataen kan gjøre - men vi er her iallfall og støtter deg[:)] stooor klem[:)]

Huff, han mannen din høres ut som en skikkelig idiot.. han kan vel ikke klage på alt du skal gjøre når han sikkert ikke gjør det selv, og du er gravid og dårlig. Dette må være en sørlending haha
Håper du får skikk på han og ho svigermora di hørtes jo ikke helt grei ut ho heller.
sender deg en klem, du får si ifra om du vil klage litt over en kopp kaffe, bor jo ikke så langt unna

Tror jeg hadde bedt han om å gjøre det han ber deg om å gjøre, så skal han se hvor mye det kan være til tider

tussen takk for trøstene ord det hjalp litt..følte me ikke så allene nå..dere er så gode altså[:D] ikke mye dere kan gjør men greit å ha en vei å ta ut frustrasjon å gleder å sorger:)
ja skal ta en åntli årat med han,,må si e gleder meg til han reiser i august han skal på sån slanke senter å så opereres etter det...
nei tror ikke at alle skjøner hvordan det er å gå gravid...
var en tur hos sviger far å kona hans å di bæka me opp å rosa me..å så fikk e unge fir te i mora...så nå skal e prøve å ryde litt..vist e ikke går å leger me snart og sover en go natt søvn...

ORIGINAL: Embriks mam

Huff, han mannen din høres ut som en skikkelig idiot.. han kan vel ikke klage på alt du skal gjøre når han sikkert ikke gjør det selv, og du er gravid og dårlig. Dette må være en sørlending haha
Håper du får skikk på han og ho svigermora di hørtes jo ikke helt grei ut ho heller.
sender deg en klem, du får si ifra om du vil klage litt over en kopp kaffe, bor jo ikke så langt unna

han er en sørlending ja[8D][;)] hehe ne idu bor jo ikke så langt unna snart flyter du jo nesten ditt e bor au..hehe..mannen min e e n tosk innimelom men har sine lys punkter..alt følelse bare ekstra ille for tiden,,

Huffsann!!! Sånt er ikke bra! Hadde mannen min sagt til meg at kjøkkenet skulle tas av meg i løpet av dagen- åh, jeg tør ikke si hva jeg hadde sagt da, assa....! Sånt no trenger du ikke ta imot- hverken nå eller senere!  Kos deg med barnefri, gjør akkurat hva du vil- og nyt dagen :-) Håper det ordner seg!!

Men sov ikke han like lenge han også da?
Er faktisk DU som må ta vare på deg selv å den lille, det er du som gir knøttet næring fra din kropp og bebis`n tar alt det den trenger. Ikke rart vi er slitne....

dere er så godde altså[:)] gåt ha en vei å tøme frustrasjon å gleder..
jo han sov like lenge han,,ente me at jeg reiste te besteforeldrene til prinsessa å så vile ho sove der i går til i dag så da reiste e hjem å la me på sofan[;)] å i dag reiste jeg ned over tidli og rydda ikke en drit,,tok litt da e kom hjem i gjen..måte lufte vete i stede for å begyne å krangle..altså griet han har nærver for alt han er gjenom men ike noen grun te å være tett mot me..i dag sa e faktisk te han skal du fortsete å klage kan du bar reise fra me like greit klarer me fint alene..så fårdu finne deg en kjering som du kan være fornøyd me..å etter den komentaren tide han stil[;)]

ja lille i magen tar alt dne trenger å ikke rart mi er slitne å di første 12 ukene e jo mest kritisk så sikert derfor kropen ekstra sliten..føler jeg kunne sovi flere uker i strek...skal bli godt å være alene i 4 uker...aldri vært så lenge fra han men nå gleder e me..har nok menesker runt me osm tarvare på me uanset[;)] og jeg er vant til å være alene å skule e trenge en natt fir e det ikke noe problem..hat en dårli dag i dag...mora skal guben på jobb veldig gla for det

Back
Topp