cassie og leanna mam
Gift med forumet
drit lei av å gå runt å være trøtt å føle jeg ikke streker til som mamma og husmor for tiden[:(] og di dagene jeg orker å gjør noe å føler jeg har gjort masse..får e da noe ros eller oppmuntrene ord,,nei da[>:] altså forventer ikke å bli rosa for å gjør husarbeid altså men når gubben bare klager over alt jeg ikke får gjort å føler han snaker til meg som jeg var unge hans[X(] men sikert bare me som e så følsom for tiden...men i alle fall i dag før han reiste ned te verkstede for å hjelpe søstra si me en bil så sa han: "det kjøkene skal du få ordne på i dag"[8|] oxo kan han finne på å stå si hva han mener jeg bør gjør om dagene å sån...blir så sint for vet jo hva e har å gjøre og vet jeg ikke har gjort mye og at det ikke er strøkent her for tiden[:(] å e hatter å ha rot runt meg,..men noe hjelp det er det jo ikke å få..mannfolk altså!!!! å ikke bare det men i dag sov e til 12 sate på en film te ho lille å gjik å la me og når mannen min sto opp så presterte han å si at jeg måte gå ned te ungen for e kune jo ikke sove hele dagen,,,kunne ikke han gåt ned te ho liksom...
å for en stund siden hadde e mora te gubne her oppe å ho skule hjelpe me lit men ho klaga jo bare å kritiserte me og la nestne opp te at e skule reise fra guben min selom ho ikke sa det ret ut(ho har aldri likt me for jeg er ikke enig me ho)oxo overhørte e at ho sat i tlf å snak med ei vennine å fortalte hvor forferdelig det var her og blæblæ å ho smørte åntli tykt på[:'(] å så var ho å slengte me kjeften til naboen her au..[&:] å mannen min er lit tøffel ang sin mamma..jentungne vil ikke være hos ho heler alene å ho har sldri vist innterese for jentungen ana en når det paser og mener jeg skal tvinge ungen min te å være hos ho og at en 4åring skal ikke beste hvor ho vil være..
blir bare så lei me når e prøver alt å ikke noe hjelper å bare føler alle klger på me..må si jeg egentli gleder me til mannen reiser i 5 august å ikke kommer hjme før 5 september..aldri vært fra værandre så lenge å gruer me til det men akurat nå gleder jeg meg....
ble langt dette men måte bare få det ut en vei
å for en stund siden hadde e mora te gubne her oppe å ho skule hjelpe me lit men ho klaga jo bare å kritiserte me og la nestne opp te at e skule reise fra guben min selom ho ikke sa det ret ut(ho har aldri likt me for jeg er ikke enig me ho)oxo overhørte e at ho sat i tlf å snak med ei vennine å fortalte hvor forferdelig det var her og blæblæ å ho smørte åntli tykt på[:'(] å så var ho å slengte me kjeften til naboen her au..[&:] å mannen min er lit tøffel ang sin mamma..jentungne vil ikke være hos ho heler alene å ho har sldri vist innterese for jentungen ana en når det paser og mener jeg skal tvinge ungen min te å være hos ho og at en 4åring skal ikke beste hvor ho vil være..
blir bare så lei me når e prøver alt å ikke noe hjelper å bare føler alle klger på me..må si jeg egentli gleder me til mannen reiser i 5 august å ikke kommer hjme før 5 september..aldri vært fra værandre så lenge å gruer me til det men akurat nå gleder jeg meg....
ble langt dette men måte bare få det ut en vei