Frustrert å lei

snartmammatiltre

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Er det bare meg som er litt lei av å bare være hjemme med barn? føler meg bare så innestengt!
Synst det er fantastisk å være mamma, men skulle bare ønske jeg ikke var så bundet på en måte. Jeg ammer å viss jeg skal være lenge vekke så må jeg pumpe meg, men får jo i tillegg fryktelig brystspreng.
Pluss at snuppa våkner klokka syv hver morgen, føler jo ikke jeg er uthvilt da....... åsså var det denne hersens vekta da.... trodde amminga skulle hjelpe litt jeg, men neida....vekta har stått stabilt på pluss 7 kg siden før graviditeten!

Ok, nok klaging... måtte bare få det ut!!

Ha ein flott kveld :)

Jeg skjønner deg utrolig godt! Har verdens beste gutt, men føler meg liksom ubrukelig. Jeg ammer ikke, så slipper det problemet, men pappaen er så opptatt med jobb og studier at det ikke blir noe særlig med "fri". Her starter dagen også kl. 07.00.

Jeg føler meg ikke innestengt.
Jeg går på skolen, er med venner, er på shopping o.l.
Det at jeg ammer føler jeg bare er positivt når vi er ute på farta. Trenger ikke stresse med å varme flaska f.eks.

Jeg har følt det litt slik jeg også [8|] men nå har jeg kun fulgt henne og ikke laget noen rutiner enda for hun sover på forskjellige tider nesten hver dag. Men jeg tror det går seg til etter hvert [:)]Nå er vår bare snart 7 uker så hun har begynt å være mer våken også så nå koser jeg meg mere. Har hatt et helvete med amming og såre brystvorter. Endelig nå så kan jeg amme uten skjold eller andre hjelpemidler for at det ikke skal gjøre så himla vondt. Vorta mi er fortsatt ikke bra men jeg holder ut, trenger nå bare å pumpe meg slik at jeg får mer melk i den ene puppen.
Har du ingen barsel gruppe der du er? Det er ingen her, men skal på 2måneders kontroll med fysio og da er vi en gruppe, håper å bli kjent med noen der [:)]
Håper det går seg til for deg, og når snøen blir borte også så er det også lettere og komme seg ut [:)]

Back
Topp