Frustrerende

hissigproppen

Forumet er livet
Til bryllupet svarte ingen av gubbens slekt på om de skulle komme eller ikke, selv om det sto S.U. nederst.

Og i dåpsinvitasjonen skrev vi:

Si i fra til hissigproppen eller gubben innen 16. mai om dere kommer eller ikke + telefonnummer...

Har de sagt i fra denne gangen??

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII [:@][:@][:@][:@][:@]

Kunne det stått mer tydelig eller?

Da mener jeg at dere burde gå utfra at de som ikke svarte ikke kommer!

ORIGINAL: veldiglyst

Da mener jeg at dere burde gå utfra at de som ikke svarte ikke kommer!

Men greia er at jeg VET de kommer, de klarer bare ikke si i fra. [:@]

så kiipt da,hadde jo vært veldig greit for dere å hvist å mange som kom ang mat osv,, håper dem har bedre vett å ringer der på mandag,det er vel lov å håpe?eller?

skjønner du blir oppgitt over dem,det hadde jammen jeg også blitt. hvertfall når det skjer 2 GANGER..

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

så kiipt da,hadde jo vært veldig greit for dere å hvist å mange som kom ang mat osv,, håper dem har bedre vett å ringer der på mandag,det er vel lov å håpe?eller?

skjønner du blir oppgitt over dem,det hadde jammen jeg også blitt. hvertfall når det skjer 2 GANGER..

HA ha, særlig de ringer.
Gubben skal sende mld til de nå og spørre om de ikke kommer, siden de ikke har svart.

De forventer å bli invitert, syns jeg har rett til å forvente svar tilbake.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

HA ha, særlig de ringer.
Gubben skal sende mld til de nå og spørre om de ikke kommer, siden de ikke har svart.

De forventer å bli invitert, syns jeg har rett til å forvente svar tilbake.

jeg er HELT enig med deg..

Back
Topp