frustrerende!!!!!!!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
ÅÅÅÅHHHH!!!! I dag har Malin bare hylt ved legging [:o][:'(] La henne litt over kl 20.00 litt før jeg pleier... Og hun holdt det gående helt til 21.00, da tok jeg henne opp. Akkurat nå prøver sambo å gi henne litt melk på flaske..  Huff pleier å grine litt ved legging, men i dag var d gale... Hvet ikke hva jeg skal gjøre [:o] ååå nei nå la sambo henne i sengen igjen og hun hyler [:o] [:o] Hvor lenge skal en la de ligge å grine da?? Går inn for å roe hver 5-10 min, men d er så fælt når hun hyler sånn.. Hjelp?

Hmmmm.. Det er ikke lett og forstå seg på de små bestandig... Har hun luft i magen kansje???  Har dere prøvd med en kosefille?? Kansje hun finner roen i den,  det gjorde Alexandra ihvertfall.. Eller la henne sovne i armkroken og legg henne i senga når hun har sovnet.. Du får prøve deg fram.. Lykke til[:)]

Jeg tror jeg la henne for tidlig i kveld (kl 20.00). Da vi la henne 21.30 sovnet hun fort igjen.., men syns d er litt seint å legge henne da. Hun griner kun når vi legger henne i sengen, viss det var tenner ville hun vel ha sutret ellers også..? På armen sovner hun så og si aldri. [:o] På dagen når hun hviler i vogna sovner hun alltid fort. Huff ikke lett dette her! [&:] Må vel bar e fortsette å legge henne kl 21.00 eller kansje litt og litt tidligere for hver dag..? Takk for svar uansett [;)]

sånn var theodor også.. men bare la hu ligge.. gå inn og ro hu ned men ikke ta hu opp hvis hu griner veldig kan det hende hu må rape.. men det er nok bare en periode.. var sånn for theodor

Back
Topp