Frustrerende.

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Usj. Skjønner at samoberen min er langt over middels frustrert når han stryker på en praktisk prøve som det er store forvirringer rundt. For man får en beskjed før man går inn, og en helt annen i etterkant. Og når vi prøver å forklare for henne som har gitt feilinfoen at dem må klare å være enige seg i mellom som sensorer, og når hun sier at rekkefølgen ikke har noe å si og neste stryker han kun for det at han bytta om på rekkefølgen. Jeg fikk full pott med å gjøre det slik han gjorde i dag, da jeg tok prøven for noen uker siden. Og har ikke fått noe beskjed om å gjøre det om igjenn. Blæh. Mener at hvis det er nye regler må jo disse frem i klartekst så man vet hva det er man skal forholde seg til. 

Oki... litt rotete innlegg, men måtte bare få ut litt av den frustrasjon som er her nå :p

huff da! kjipt at sensorer skal si forskjellige ting.. kjenner til det der... får håpe han klarer det bra neste gang!!!!

Så irriterande! Er det nokon som er ansvarlege så det er mulig å få klarhet i kva reglar som eigentleg gjeld? Det er jo håplaust å skulle ta ein prøve under slike forhold...

Det virker litt frustrerende ja.
Var rart at du klarte det for noen uker siden og han ikke klarte det denne ganga (når dere gjorde det samme...). Tror du at det er noen nye regler på det da, som du nevner?
Hvor lenge er det til han får ta prøven på nytt?

sånt blir jo bare helt feil.

vi fikk jo et spm på eksamen på høyskolen som telte 25% av karakteren som vi ikke hadde i pensum en gang. men likavel telte den! sto ikke noe om det i noen av bøkene.. var letter sint da ja..

Kan være det er kommet noen nye regler ja. Men så vanvitti irriterende at dem ikke klarer å opplyse om det når man spør. Er væll 2 uker til han kan ta den opp igjenn. Ikke det at prøven er livsviktig egentli. Men er greit å ha ID kortet hvis vi må ut på søk eller noe :) Og i realiteten så har det ikke en dritt å si om man gjør det på den ene eller andre måten. Kommer til å gjøre det som jeg bruker i en reell situasjon. Er bare å huske på hvis vi må opp i en prøve å huske å gjøre det på en annen måte :)

chriz skrev:
sånt blir jo bare helt feil.

vi fikk jo et spm på eksamen på høyskolen som telte 25% av karakteren som vi ikke hadde i pensum en gang. men likavel telte den! sto ikke noe om det i noen av bøkene.. var letter sint da ja..

Oj. Da hadde jeg klaga! Så viktig er ikke denne prøven :)

da hadde jeg blitt ganske pisst ja!

uff så surt da.. han får prøve å sende inn en klage og se om det hjelper. Skal jo ikke være slik da.

Han tar den opp igjenn når det blir aktuelt. Men er jo bare en liten detalj han måå endre på. Så går det nok bra :) Nå er forhåpentligvis sensorene sammenkjørte!

Back
Topp