Frustrerende...

Manne85

Elsker forumet
Jeg blir snart gal.. Kjeder meg nesten i hel.. Er sliten og vondt i bekkenet nesten konstant, så det er ikke så masse jeg orker å gjøre.. På tv går det jo ingenting på dagtid.. Det er ikke åpent i noen butikker. Hva skal man da finne på.. Mannen min har nå hatt fri i en uke, og begynner nå å gå meg på nervene.. Skulle så sårt ønske at noe kunne skje..

ja, vit at du ikke er alene, kjære deg.

Jeg sitter her som en zombie, og bare lever- puster ut og inn....[&:]

ut og inn... og DET er jo ikke egentlig noe jeg GJØR, det går jo av seg selv....

[8|][8|][8|]

Nei, jeg bare vil komme i fødsel, snarere enn svint!!!

Håper for din del at du snart får pressa ut ungen din.... (men håper likevel litt at jeg får før deg, hihi!!![:D])

Jepp, forstår ikke hvorfor de ikke kan sende noen kjekke filmer på dagtid..Det må vell være mange som ser på tv i påsken, spesielt når det er sånn dritt vær..!

Jeg har egentlig ikke hatt så mye å klage over i dette svangerskapet, alt har egentlig gått kjempe bra.. Men den siste uke har rastløsheten tatt meg, jeg har ikke ro i rompa, men orker heller ingenting..

åååå, kan ikke bare gullet komme..

ORIGINAL: cloetta

ja, vit at du ikke er alene, kjære deg.

Jeg sitter her som en zombie, og bare lever- puster ut og inn....[&:]

ut og inn... og DET er jo ikke egentlig noe jeg GJØR, det går jo av seg selv....

[8|][8|][8|]

Nei, jeg bare vil komme i fødsel, snarere enn svint!!!

Håper for din del at du snart får pressa ut ungen din.... (men håper likevel litt at jeg får før deg, hihi!!![:D])

Når har du termin??

Jeg håper og på en grei fødsel, håper på å klare det uten epidural..!

Jeg har egentlig ikke hatt lyst til å ta lakserolje heller, men kjenner at tålmodigheten min minker...

Jeg har sterkere og mer kynnerer enn før, og en del murringer i magen.. Men ellers ingenting..
Vi prøver å ha sex så ofte som jeg klarer, men det har ikke hjulpet til nå..

Håper så masse at jeg verfall slipper å gå over tiden.., d tror jeg ikke jeg orker..

Tror heller ikke det er så masse å gjøre, bare vente..  Men det er så kjedelig..!!!

Du får kose deg med film, nå skal jeg snart på middag til svigers..

skal lakserolje hjelpe på å få igang fødselen? hvor får man taki d?[:)] begynner å bli meget klar for fødsel her, men virker ikke som om d skjer noe på en stund...[:@]

Back
Topp