Klesklypa
Gift med forumet
sukk.. idag var eg til legen igjen.. er halvt sjukemeldt og det fungerer dårlig.. I forgje svangerskap jobba eg masse meir enn denne gangen. men da kunne eg legge meg på sofan når eg kom heim, og slappe heilt av i helgene. men no har eg ei lita ei som må hentes i barnehagen, skal ha mat og masse kos og kjærlighet.
det tar på.
bekkenet er skit vondt, eg får kynnere når eg bare skal gå for å hente posten og eg er generelt usigelig trøtt og sliten heile tida..
aller helst ville eg blitt 100% sjukemeldt.. vertfall ei stund. hatt muligheten til å hente meg inn igjen litt..
men ho legen min hører ikkje etter!!!!
son har ho alltid vert..
eg sier "eg er så fryktelig sliten"
ho; "jada, det er vi alle. har ingenting med graviditeten å gjøre det!"
bekkenvondter er heilt nomalt, det går nok over når du bare jobber litt meir... så eg får vel fortsette da..
eg begynte til slutt å grine hos legen. Eg har egentlig en veldig god arbeidsmoral, og er så og si aldri sjuk. Men no orker eg faktisk ikkje meir!
men griniga tolka ho som at eg bare var hormonell...
får no prøve litt til da..
det tar på.
bekkenet er skit vondt, eg får kynnere når eg bare skal gå for å hente posten og eg er generelt usigelig trøtt og sliten heile tida..
aller helst ville eg blitt 100% sjukemeldt.. vertfall ei stund. hatt muligheten til å hente meg inn igjen litt..
men ho legen min hører ikkje etter!!!!
son har ho alltid vert..
eg sier "eg er så fryktelig sliten"
ho; "jada, det er vi alle. har ingenting med graviditeten å gjøre det!"
bekkenvondter er heilt nomalt, det går nok over når du bare jobber litt meir... så eg får vel fortsette da..
eg begynte til slutt å grine hos legen. Eg har egentlig en veldig god arbeidsmoral, og er så og si aldri sjuk. Men no orker eg faktisk ikkje meir!
men griniga tolka ho som at eg bare var hormonell...
får no prøve litt til da..