Frustrerende konflikt med min far

xmissx

Flørter med forumet
Uten og gå så mye inn på saken kjøpte min far en bil til meg og samboer. Han skulle stå som medeier men vi fikk bilen. Vi fant ut avtalen ikke var så idyllisk da han ringte annenhver dag og maste om bilen. Jeg står som hovedeier . Jeg vil ikke skrive fra meg bilen før jeg har fått det vi betalte. I tillegg krever han vi skal betale 6000 kr i utgifter for vanlig slitasje på bilen. Er gravid i uke 5 nå og kjenner jeg angrer livet av meg for jeg ga han en ny sjangsene da jeg fikk min første datter på 8 mnd. Er det noe som har erfaring fra slike twister? Kan han få til verksted og fikse bilen på mitt navn uten min tillatelse slik han truer med. Hva ville dere gjort? Jeg vurderer og skriver fra meg hele dritt en men med ei lita og en på vei trenger jeg den lille slangen. I tillegg har vi stått for forsikring da han ikke kan ha i sitt navn. Olje og all bensin fordi om han har kjørt. Nå fikk jeg i det minste en utblåsning
 
Har ikke opplevd noe lignende, men det virker helt tydelig at du må komme deg ut av dette. Kan det være et alternativ å selge bilen? Eller har han betalt hele bilen? I så fall er det jo hans bil tenker jeg, men du skal selvsagt ikke betale et øre!
 
Back
Topp