Frustrerende helg - update

Linnkri

Betatt av forumet
Jeg har sovet godt gjennom natten, men våknet tidlig i dag. Har ingen rier fremdeles og venter på de. Hvis de ikke dukker opp i løpet av dagen, skal jeg inn på føden kl 18 i kveld for ny sjekk.

En skikkelig tålmodighetsprøve dette her! Ellers er alt bare bra, gleder meg enormt til å møte Lillemann nå!! :)

Takk for oppmuntring, dere hører fra meg igjen når alt er overstått! :)

L.

---------------------
Vannet gikk for ett par timer siden, har vært inne til sjekk og alt.ser bra ut:) Nå håper jg på noen timers søvn mens vi venter på riene :) Nå er jeg i gang :)
----------------------------
Hei damer' Her kommer en update fra meg. Dette har så langt vært en frustrerende helg.. Jeg var jo på sykehuset fredag pga rolig baby, fikk bekreftet 3 cm og at kjente både vannblære og hodet til lillemann. De strippet meg og regnet med at jg gikk i fødsel i løpet av kort tid, akkurat slik som forrige gang. Nå er det søndag morgen og fremdeles har ingenting skjedd... Fryktelig slitsomt å vente sånn!!! Har termin i morgen, maserier og er litt sliten til tross for god søvn, så nå håper jg det skjer noe snart!!!! Heldigvis byr jo denne helgen på fantastisk vær, så vi har vært ute hele helgen og blir nok det i dag også:) det er om å gjøre å holde humøret oppe nå, premien er jo fantastisk :) Jg holder dere oppdatert, god søndag!

Så kjedelig at det ikke skjer noe da, skulle jo tro at det ville skje med de tilbakemeldingene du fikk. Jeg tror jeg hadde gått for en omgang hanky panky asså, i følge jordmor så er det det samme i sæd som det de bruker til å sette oss i gang med, tipper du får fart på sakene da.  Uansett masse lykke til!

:) hanky panky er krysset av på listen.. :) Må nok bare vente til lillemann er klar selv :) Takk for oppmuntring :)

Hestejenta skrev:
Så kjedelig at det ikke skjer noe da, skulle jo tro at det ville skje med de tilbakemeldingene du fikk. Jeg tror jeg hadde gått for en omgang hanky panky asså, i følge jordmor så er det det samme i sæd som det de bruker til å sette oss i gang med, tipper du får fart på sakene da.  Uansett masse lykke til!

du får kos deg masse i solen iallefall da, og håpe at det skjer noe i løpet av dagen!

Jeg skjønner GODT at det er frustrerende og gå sånn å vente! Det blir jo til at man gjør det når man får en sånn beskjed! Tusen takk for at du oppdaterer oss! Vi heier på deg! Goood klem!

skjønner deg veldig godt! jeg er kortere på vei en deg, men ee offesielt d... lei nå, får å si det pent :p

Du får gjøre som jeg gjorde;-) Hadde innstilt meg på at lillegutt kom leeenge før tiden, så hadde gått å håpet at noe skulle skje hele tiden, men ingen ting skjedde. Så jeg sa til meg selv på fredagsmorgenen at dette kom til å dryge så jeg måtte vel belage meg på å gå på overtid. Men så skjedde det, natt til lørdag gikk vannet og lille gutt kom på lørdagskvelden:-)

uff, slitsomt å ha det slik :( håper du får kost deg litt i solen og at pjokken snart viser seg    masse lykke til! 

Da jeg ble satt igang med førstemann så sa de at det kunne hende de måtte legge inn både to og tre ganger før det gikk i mål, på meg funket det andre gangen, så dere får hive dere rundt igjen! 

Linnkri skrev:
:) hanky panky er krysset av på listen.. :) Må nok bare vente til lillemann er klar selv :) Takk for oppmuntring :)

Hestejenta skrev:

weee...masee lykke til  håper du får en flott fødselsopplevelse! 

Endelig skjer det noe, da krysser jeg fingrene for at riene kommer snart og at Lillemann er ute i løpet av dagen. :-)

Spennende! Du kan jo iallefall trøste deg med at skjer det ikke av seg selv snart så skjer det uansett i løpet av dagen/kvelden :D

Masse lykke til :D

Det var no godt å høre, eeendelig:-)

Masse lykke til med fødselen:-) Gleder meg til å høre hvordan det gikk:-)

DA er du igang!!! Gratulerer! Håper fødselen blir en fantastisk opplevelse!!! Masse lykke til!!!

Back
Topp