Frustrerende dag soving.

Guest
Hei Elin.
Jeg har ei datter på snart 5 mnd, og sliter veldig med å få henne til å roe seg på dagen og det ender i overtrøtt og urolig unge. Når hun først sovner for natta, sover hun som regel fra
19- 04:30, da gir jeg henne litt pupp og så sover hun gjerne til 7 igjen. Så på natta er hun en engel (selv om det er tenner på gang, hun har allerede fått to nede, men tror de oppe er på vei nå). Hvor mye burde jeg jobbe for å få henne til å sove på dagtid?

Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke klarer å roe seg på dagene? Kan det være at tennene plager henne mer om dagen eller om natta? jeg har prøvd med dentonox, men det virker som hun bare blir ennå mer irritabel av at jeg er bort i tannkjøttet. Jeg ammer henne kun en gang, og det er 04:30 på morraen, ellers skal hun bare ha flaske, dette begynte hun med når de første tennene var på gang da hun var 3 mnd. Det resulterte i at jeg bare gidde opp å prøve å gi henne pupp. Jeg satt desperat dag ut og dag inn å pumpet og pumpet for å ikke miste melka, og håpte på at puppe nekten skulle gå over, men jeg gidde bare opp i fortvilelse tilslutt. Noe jeg så klart har dårlig samvittighet for, da magen hennes reagerer på melkeproteiner, så bruker Nan HA1 fra apoteket, og dette går fint heldigvis.

Dette vart langt å mye, men håper likevel du finner tid til å svare:)

Mvh
Gulb
 
Back
Topp