FRUSTREEEERT!!!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Vi har storyline på skolen, og jeg er på gruppe med verdens største slackere.. Vi har hatt 3 nøkkelspørsmål (googl it), og er nå på det fjerde og siste.. Idag fikk vi tilbakemelding på spørsmål 1 og 2.. på 1 fikk vi 3/4 og på 2 fikk vi 4/5.. 

Jeg har gjort så og si ALT på de tre siste spørsmålene. Og det de gjør, det er så fullt av skrivefeil, latskapstegn og infomangel at det må jo skrives på nytt uansett.. Jeg NEKTER å la min karakter fale i dass fordi DE ikke gidder å gjøre oppgavene sine skikkelig, og dermed sitter jeg og gjør dem selv heller.. Jeg vet jo det ikke er helt rett, men karakteren min skal IKKE få lide for at andre ikke gjør en døyt..

Jeg har snakket med gruppa me og har kalt dem freeridere flere ganger (og de vet det godt selv)..

Idag snakket jeg med læreren min om det, og jeg sa til henne at om vi skulle ha storyline flere ganger så ville jeg spørre om å få jobbe alene.. Jeg kunne gjort en MINST like god jobb alene, som når jeg må dra rundt på en hel bunt daukjøtt..

Joda, jeg skjønner at de bare er 16 (for det meste), men det går da for pokker ann å legge i litt innsats vel?! Ellers er de jo herlige hele gjengen, men akuratt nå har jeg lyst til å kvele dem litt......

Så utrolig irriterende!! De minner meg egentlig litt om meg selv da jeg var 16 og gikk på skolen;-o hehe:-p

Miss Claymore! skrev:
Så utrolig irriterende!! De minner meg egentlig litt om meg selv da jeg var 16 og gikk på skolen;-o hehe:-p

Huff, nei såvidt jeg husker så gjorde jeg jobben min da også.. Ingenting irriterer meg mer en motivasjonsløse hengpåslengere.. 

Det var en lettelse da læreren sa at hun merket veldig godt at jeg gjorde nesten alt arbeidet selv, for da vet jeg at det ikke går umerket hen, og at det vil lønne seg for meg senere..

Jeg har egentlig alltid likt gruppearbeid jeg, men jeg kjenner at dette er noe dritt..

Guppearbeid er dritt når det ender sånn. Hadde det sånn jeg å, men det var på høyskolen og de på gruppa mi var mellom 21 og 33 år. Trodde de brydde seg, men neeeeei da. Det ble ikke mer enn ett halvår på 3 av de

Føler med deg!

Havnet alltid på gruppe med ei som var så full av tiltaksløshet at det var til å spy av. Løsningen læreren kom med var å gi oss individuelle karakterer.  Så jeg fikk gjerne 5 eller 6, mens hun fikk 2 eller 3.

Og hvorfor jeg alltid havnet med henne? Ingen vill være på gruppe med noen av oss.

Uff sånt er så utrolig irriterende og ikke minst slitsomt! Det er fint at du kommuniserer med læreren din slik at han/hun er klar over situasjonen - og at du arbeider hardt med din del. Men er jo ikke rett at du skal gjøre alt selv, selvom jeg og skulle ha reagert på samme viset. Håper du får mulighet til å eventuelt jobbe individuelt med kommende gruppeoppgaver slik at du kan få den karakteren du fortjener, eller at læreren bedømmer hver del individuelt slik at alle "får som fortjent".

Back
Topp