FRUSTRASJONER OSV !

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
idag måtte jeg unnskylde meg så masse til min kjære fordi jeg blir sur for ingenting og kjefter og smeller (hormoner!!)

så ga jeg ham en graviditetsbok jeg fikk av ei vennine, der han kan lese alt om graviditet og det som følger med :)
da ble han skikkelig glad og interessert og skulle lese masse i den :) er så koselig :)
alt er jo veldig nytt for oss begge så da er det greit med noe lesestoff ;)

huff, eg og hadde meg en KRAFTIG hormonbye i dag :((((

det begynte med at eg sa at første svangerskapskontroll er 25 juni, og om han ville være med. da kom det en haug med unnskyldninger for å ikkje være med og dette har vi snakket om mye før eg ble gravid. at han gledet seg og skulle ta del i ALT. dette var noe han ønsket selv, og ville være flink på... + mye mer som ligger bak, og som vi har snakket mye om. så eg EKSPLODERTE det eg va god for fordi han ikkje ville være med :( men på en måte så står eg for det.... MEN eg overreagerte kanskje...

eg grabbet fatt i bilnøklene og sa eg tok meg en tur.. kjørte til et turområde og gikk tur rundt skogen... fikk mld av han der han spurte kor eg va. han elsket meg for mye til at hjertet hans tålte dette at eg bare sku gå...
og så en mld rett før eg satt i bilen på vei hjem der ville eg sku komme hjem for han savnet meg sånn...

når eg nå kom hjem, så ligger han å sover i stuen... JIPPI..... grrrrr...

SKIKKELIG hormonell dag jah, kan man si :((( hehehe...jaja.. flere ska vi nok få jenter :S

måtte bare FRESE litt her eg og siden du og va litt i det samme :)

ja er godt å få frest utav seg ! !!
det er jo litt synd på dem og, men det er ikke de som går gravide og har masse plager !
men det viser jo at i bunn å grunn så er de egentlig veldig glad for å ha oss :P

hehe, skal ikke mye til i det hele tatt før en liten dritt ting som for eks at han viftet med hånden når han snakket, irriterte noe så vanvittig ! å når han i tillegg etterpå kommenter at jeg er sur, DA blir jeg skikkelig sur !

jeg har gitt klar beskjed om at dette må han rett å slett bare bite i seg, og det skulle han :) men er styggelig redd det kan bli litt av noen diskusjoner fremover:p hehe

godt vi har hverandre å klage til ;)

heheh... ja sleit litt med å finne denne her igjen :) hihi.. neida :) gikk så godt så :)

ja her og blir det nok MYYYYE frustrasjon for begge og diskusjoner på de tåpeligste og teite tingene :S litt kjipt, men tror nok bare det blir sånn :( jaja... resultatet blir perfekt og får enn til å glemme alt annet :))))) til slutt vell og merke :)

jeg blir mest frustrert på andre.. som f.eks disse som skal ha folk til å stemme på lanungene sine...

NEI jeg vil ikke stemme på en eneste jævla lanounge! Og jeg synes konkurransen er noe forbanna drit, fordi den får folk til å spamme ned sine venner og bekjente! Jeg har både fått henvendelse på sms og på msn!!

Dette har ført til at jeg nå har blokket min svigerinne på msn, og en hel haug på news feed på facebook..

hormonell... jeg? [:D]

Ang bok - det er en tøff bok til fedre som heter noe ala' hakkespettboken for småbarnsfedre' - veldig morsom bok! :)
Anbefales!

ååååhhh, takk for tipset Alvani.. den boken må eg få tak i da :))))

Her blir eg bare veldig fort på gråten, for så å le meg ihjel av det etter på:p

Men gode sambo sier så forsiktig: åj, skal du gråte NÅ igjen?:s hihi, eg gråter kansje i noen minutter, så ler og ler eg etter på! Så det synet sambo er veldig morsomt da:p og ka eg gråter for, veit eg ikkje:s

NÅ fikk jeg et lite hormon - anfall...[8|] Mitt første!

Hadde chili con carne i fryseren som jeg fikk lyst på nå til kveldsmat, men den var jo ihvelfrosset og ganske stor boks.. Og jeg skulle bare ha litt.. Spurte min kjære om han ville ha, men nei.. Da ble jeg litt snurt og lei meg, for da ble det ikke noe mat på meg, for kunne ikke tine hele den boksen.. Så gikk løs på den med svær kniv for å prøve å hakke noe løs, men endte med å ødelegge boksen mens jeg sto der å gråt som bare det..! Tilslutt putta jeg hele i microen alikevel..Ble nå mett![:D]

Back
Topp