Frustrasjon på soverommet

LittleBiii

Forumet er livet
Det at jeg sover ekstremt lett og våkner av hver minste lille lyd er jammen ikke en god kombinasjon ved siden av samboer som lager mye lyd i søvne. Han snorker, prater i søvne og skjærer tenner. Blir helt sprø av de lydene om natten :nailbiting: Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å sove bedre om nettene?
 
Ørepropper og snorkespray evt skinne. :)
 
Jeg har trådløs headset som jeg hører på lydbok med om natta når det blir for mye for meg.
 
Soviro? Eller ørepropper med rolig musikk?
 
Høres ut som min mann..
sørg for at han ligger på siden og ikke på ryggen.. da blir det mindre lyder.
Få han til å kjøpe en «tannbeskytter» det gjør det bedre for deg mtp skjæring med tenner.

Mannen min kjøpte en slik, men han klarer ikke å bruke den..

Min mann lager smattelyder og skjerer tenner i søvne.. jeg ligger irritert å hører på..

Av og til så vekker heg han og sier; NOK NÅ!!!
Han bare; KA??? Hæææ?
Kunne kverket han :mad:
Grusomt irriterende..
ørepropper har jeg også prøvd
 
Ørepropper
 
Som de andre sier: ørepropper, få han til å ligge på siden vendt fra deg, og prøv å sovne før han..
 
Sjekk om han har stramt tungebånd. Det kan føre til snorking og tanngnissing.
 
Takk for alle tips og råd :Heartred
Jeg har vurdert sovemedisin mange ganger, men så er jeg jeg ikke helt komfortabel med å ta det når jeg ikke vet hvordan jeg reagerer på de. Hva om jeg sover så tungt at jeg ikke hører barna om natten hvis det skulle være noe? o_O
Har prøvd å få han til å ta en sjekk hos legen for han snorker noe helt grusomt noen ganger og det samme med tanngnissingen. Helt forferdelig å høre på! Så kan han ikke skjønne hvordan jeg ikke får sove om nettene, for han sover jo sååå godt :mad:
 
Som de andre sier: ørepropper, få han til å ligge på siden vendt fra deg, og prøv å sovne før han..

Pleier å legge meg før han for da vet jeg at jeg får sove litt i hvert fall før han kommer inn. Men sover jo såpass lett at jeg våkner i det han kommer inn å legger seg. Og da tar det ikke lange tiden før snorkingen setter igang :rolleyes:
 
Har sovet på sofaen noen ganger bare for å få sove godt gjennom natten innimellom. Men er jo ikke noe koselig å sove hver for oss sånn på lang sikt :(
Nei, men søvn er viktigst(personlig, uten nok søvn blir jeg fæl). Kan jo ligge å kose feks osv, og så flytte seg. Med mindre dere sover i skje el da :)
 
Nei, men søvn er viktigst(personlig, uten nok søvn blir jeg fæl). Kan jo ligge å kose feks osv, og så flytte seg. Med mindre dere sover i skje el da :)

Ja det er sant. Sofaen funker greit av og til, men er ikke fryktelig god å ligge på. Så da må jeg velge mellom å ligge i senga og sove dårlig eller ligge på en halvvond sofa å sove dårlig :hilarious: Skulle gjerne hatt et ekstra soverom med en fantastisk god seng helt for meg selv. Men det fins bare i drømmene mine :D:p
 
Back
Topp