Frustrasjon ! Må få det ut en plass

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Er 105 gram på 4 dager lite i vekt økning?
Hun helsesøsteren som var der sa at dette så bra ... men min hun er aldri fornøyd med vekten .... så må dit på mandag igjen .... omg !!!!! Blir så oppgitt og lei meg :'(
Lille frøkna går opp gjennsomsnitt 130 gram i uken :) nå er hun 8 uker på torsdag <3

Er 105 gram på 4 dager lite i vekt økning?
Hun helsesøsteren som var der sa at dette så bra ... men min hun er aldri fornøyd med vekten .... så må dit på mandag igjen .... omg !!!!! Blir så oppgitt og lei meg :'(
Lille frøkna går opp gjennsomsnitt 130 gram i uken :) nå er hun 8 uker på torsdag <3

Det er ikke lite, og skjønner du blir lei deg og redd. Samme skjedde her, les artikkelen fra ammehjelpen synes den var kjempe fin. Og husk så lenge hun får mm vokser de i rykk og napp ;)

Det er ikke lite, og skjønner du blir lei deg og redd. Samme skjedde her, les artikkelen fra ammehjelpen synes den var kjempe fin. Og husk så lenge hun får mm vokser de i rykk og napp ;)
Har en følelse at hun ikke ser på Natalia :( men på kurven. Den er kjempe fin :) virker ikke som helsesøster skjønner dette ...

Takk for omtanken dere <3

Er 105 gram på dager lite i vekt økning?
Kjenner meg igjen i følelsene dine. Styret fælt med dette i noen dager, da lille gikk ned 5 gram på en uke. Men nå har hun gått opp 250 på 5 dager. Dette vil gå opp og ned. Helsestasjon gjorde meg nervøs, men ammehjelpen roet meg ned :)

Kjenner meg igjen i følelsene dine. Styret fælt med dette i noen dager, da lille gikk ned 5 gram på en uke. Men nå har hun gått opp 250 på 5 dager. Dette vil gå opp og ned. Helsestasjon gjorde meg nervøs, men ammehjelpen roet meg ned :)
Bra det ordnet seg ! :) de gjør oss nervøse synes jeg

Bra det ordnet seg ! :) de gjør oss nervøse synes jeg
Ja, de henger seg veldig opp i kurven virker det som! Men mi lå over gjennomsnittet en stund, og har nå i løpet av to uker stabilisert seg til kurven i forhold til fødselsvekta. Så lenge hun er våken og viser kontakt + har våte tissebleier syns jeg ikke du skal uroe deg. :)

Så flott da ! :) blir lei meg av oppførselen til helsesøster :( ringer når helsestasjon er oppe for å bytte helsesøster :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Synes slett ikke det er lite eller dårlig. Mange helsesøstere henger seg febrilsk opp i kurvene uten å lese hvert enkelt barn. Synes dette var kjempefint!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Godt å høre deg si det Bampsebompi :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp