Frustrasjon flatpakket seng og besøk

bondekone

Forumet er livet
Siden den senga vi hadde på gjesterommet var ødelagt så dro vi idag å kjøpte slik seng med overkøye og dobelt seng nede.
I bruksanvisningen sto det at en skulle bruke ca 50 min. Men en kan trygt si at det ikke stemte
Kan si vi har brukt 6 timer for å få sammen den jævla senga. I tilleg så kan verken jeg eller gubben skjønne hvorfor de har laget det systemet de har laget for å feste sengebunnen, Helt idiotisk. Det var skinner i aleminum som bøyer seg av den minste tyngde. Så nå håper vi bare at sengebunnen holder i helgen når mor og far min er her.
Så over helgen ska vi på byggeshoppen å kjøpe noen høvlede lister å skru fast i stede for de aleminumsskinene. blir i det minste mer solid
I tilleg så manglet det skruer

På toppen av det helle så har søsteren min klart å ska ha med mor og far min noe som er hyggelig men i tilleg så har de med dateren til bror min. Årsaken var at de ikke turte å la henne være hjemme med faren sin, for hvis han ble sint så ville det gå utover jenta,
Blir så irritert på ham skulle ikke trodd at han er voksen i det helle tatt,ska bare ligge på sofaen og få alt i hendene Og han kan jo ikke skjønne at ungene her kunne ha godt av å få tante,mormor og morfar for seg selv til tider

Men vi får vel prøve å få en fin helg alikevel

Back
Topp