Frustert over sambo!

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Når han sover i sengen vår, så sover han veldig tungt når han først sovner = desto vanskeligere å komme seg opp av sengen når vekkerklokken ringer!
Så han sover ofte på sofaen, for der sover han ikke så tungt.
Igår spurdte jeg om han ville ligge sammen med meg, men da fikk jeg dette svaret; men du sover jo allikevell.
Skjønner ikke mannfolka at det er koseligt å ligge sammen, og våkne sammen?!

Det hadde ikke jeg akseptert! Når man er samboere så sover man sammen, det er en utrolig viktig ting for meg!!! Vi snakker om at sambo kanskje kan sove på gjesterommet når jeg blir høygravid for da snorker jeg noe innmari, men vet ikke helt om jeg sns det er greit ennå, for det er så vitkig for meg å sove sammen med han!

ORIGINAL: frøkensnurp

Du kan jo si det til han - at du gjerne vil sovne inntil han og våkne sammen han... Noen ting på inn med teskje... [;)]

Ja, tydeligvis!! [:D]

ORIGINAL: knotiknoM

Det hadde ikke jeg akseptert! Når man er samboere så sover man sammen, det er en utrolig viktig ting for meg!!! Vi snakker om at sambo kanskje kan sove på gjesterommet når jeg blir høygravid for da snorker jeg noe innmari, men vet ikke helt om jeg sns det er greit ennå, for det er så vitkig for meg å sove sammen med han!

Ja, jeg å synes det er veldig viktig å sove sammen! MEN, han skjønner det ikke. Han klager på at vi aldri har sex, men er vell kanskje ikke så rart når han sover på sofaen og jeg nede?? [:'(]

ORIGINAL: Varme

Man sover ikke i stua, man sover på soverommet! Tull!! Han høres litt tverr ut! 

Håper det blir bedre når vi får spart oss til ny seng! [:D]

Jeg har det samme problemet!!![&:] Sambo sovner ofte i stresslessen på stua, mens jeg ligger i senga vår... Og når han sover i stolen, står han opp MYE tidligere enn om han sover i senga... Kjenner meg SÅÅÅÅ igjen i det du sier!!![:'(][:@][:'(][:@]

Det jeg reagerer mest på her er hvor uhygienisk det er å sove på sofaen hver natt. Med mindre man bruker laken på sofaen da. Jeg synes det høres litt ekkelt ut, men jeg er muligens veldig prippen.

her har vi brukt å sove hver for oss av og til, fordi sambo synes det er bedre å sove på sofaen. Nå sover vi på hver vår sofa, rett og slett fordi senga er pyton.

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: Inmari

Det jeg reagerer mest på her er hvor uhygienisk det er å sove på sofaen hver natt. Med mindre man bruker laken på sofaen da. Jeg synes det høres litt ekkelt ut, men jeg er muligens veldig prippen.

Nei, du er ikke prippen. Jeg liker det absolutt ikke. Men kan nesten ikke binde han fast i sengen heller, hehe.

Bare jeg som synes det er utrolig deilig å slippe å dele seng med samboer?

Han ruller og  sparker og er alt for aktiv om natta.Stjeler dyna mi når hans faller på gulvet også. Så vi sover på hver sitt soverom.Begynte med at  gutten var mye våken og sambo skulle opp til eksamen så jeg måtte sove inne med gutten istede for å løpe fra rom til rom å vekke sambo.

Nå foretrekker jeg å sove for meg selv.[:D]

Kjæresten har hatt noen halve netter på sofaen når jr. bråker for mye.
Det irriterer meg faktisk litt, greit nok at han skal på jobb og trenger å sove. Ser den.
Men vi har et spedbarn i hus, han skal ammes om natten og det foregår ikke totalt uten lyd og jeg må ha litt lys på for å se. Og det hender spedbarn gråter litt når det kniper i magen osv.
Da er det en som huffser og stønner og snur seg og er sur. [8|]

Nå ligger stuen og sofaen vegg i vegg med soverommet da, så det er jo ikke så mye mindre støy der.
Men han har aldri lagt seg på sofaen fra børjan for å sove, legger seg alltid i sengen.
Før vi fikk barn, lå han alltid tett intill og holdt rundt, sjeldent det skjer nå. Snur seg og ligger med rumpa til.....

Løp og kjøp ny seng!!![:D]
Kjøpte oss en seng fra Wonderland da vi flyttet inn i nytt hus! Samboer kunne aldri ha tenkt seg å ligger verken i stresslessen, i sofaen eller i de andre sengene etterpå. Et herk å være på tur også!! Ingenting er som den gooooode senga vår nei!!![:D]

Back
Topp