*FruM*

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Kjempekoselig hus altså ! Lurer fælt på om du kan bo i nærheten av ei venninne, utsikten ser så lik ut.. Hehe.. hun har jo også en datter født på våren i fjor [;)] Kanskje du kjenner henne..

ÅH? Hm... Ja, hvem vet?! [:-]
Bor i Rekkehus på Stathelle! [;)]

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: *FruM*

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Beckymams

Åh, sambo syns å dåkk hadd d kjempefint heim. Åsså misunna han dåkk båten å mulighetn t å fær ut
på tura i skjærgården å kos sæg alein på ei passende strand. Å lillemor så jo ut t å elsk å bad da!

(likt å veldi godt wallstickersn din [;)])

Ja båten er virkelig helt nyyyydelig!!
Desverre er den solgt nå! [:(]
MEN blir ny båt neste sommer, bare litt større og nyere! [;)]
SAVNER sommer og båt!!

Hvordan båt skal dere ha??  hehe, selger vår til våren [8D]
Vi sees i skjærgården da [:D]

Aner ikke jeg! [:-] Er svigers som skal kjøpe ny. Så er vi heldig å få låne!
Hehe... JAA!! Vi sees i skjærgården! [:D]

Vi har jo den perfekte svigersbåten.. hahaha [:-]
Marex Holliday, 25 fot, med aktercabin[8D] har for store barn, så vi må ha mer plass..

Hvor mye skal dere selge for? Vi ser etter ny båt, hehe....
Har GH 14 nå, og det nytter IKKE med baby og hund!

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Kjempekoselig hus altså ! Lurer fælt på om du kan bo i nærheten av ei venninne, utsikten ser så lik ut.. Hehe.. hun har jo også en datter født på våren i fjor [;)] Kanskje du kjenner henne..

ÅH? Hm... Ja, hvem vet?! [:-]
Bor i Rekkehus på Stathelle! [;)]

Hehe, ja det gjør hun også.. Men kan godt hende det er mange like, eller tilnærmet like rekkehus oppi der, ikke vet jeg [;)] Aner ikke hva det heter oppi der heller jeg, men de har nettopp malt utsiden hvit iallefall.. [:)] 22 år er hun [:)]

Enig! Ikke verst å få ideer og inspirasjon på Unge Mødre! [:D][:D] Må få si at samboeren (som er skap-seer av UM) kommenterte at dere var like glade i panel som han, hehe[:D]

Var inne på bloggen din nå, og den minneramma har jeg sett før! På interiør? [:D] Hadde til og med lagra linken til den, men så kræsja dataen. Gjenfunnet [:D]

Back
Topp