FruM! evt. andre som vet??

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Var det ikke du som hadde Expedit hyller på barnerommet og med sånne rosa bokser i hyllene??

Bare lurte på om det var stor plass i de boksene, til leker, bøker og sånne ting[:D] Vurderer de til barnerommet.. Tenker på disse:

Heisann! [:)]

Ja, jeg har expedit og det er GOD plass til leker. OVERRASKENDE god plass synes jeg [:D]
Jeg har jo bla. tegnebrettet til Thea i en boks og det er ganske stort.
Og har masse andre leker i - og hyllen er LANGT fra fylt opp i noen av boksene.
Thea får lett tak i lekene og kan lett rydde dem på plass!

Bøkene har jeg i skap... [:)] litt lettere å få tak i! [:D] De helt til høyre!

Vi har de i en expedithylle på barnerommet![:D] Jeg syns de er kjempegreie. Mer barnevennlige enn plast/kurv bokser. Overraskende god plass i de. Min treåring klarer gjemme hele seg inni, hehe[:D] Eneste minus er at de er støvsamlere[8D] Men det er jo bare å rulle over med støvsugeren hvis man gidder[:D]

Ja se der ja[:D] Goood plass[:D] Bra!!! hehe[;)]

Takk for svar[:D]

Er utrooooolig stor plass i disse boksene ja! Har expedithylle (med fire rom) og disse boksene på rommene til ungene, får plass til alt av leker oppi, og enda er det goood plass [:)]

ORIGINAL: Vesla85

Er utrooooolig stor plass i disse boksene ja! Har expedithylle (med fire rom) og disse boksene på rommene til ungene, får plass til alt av leker oppi, og enda er det goood plass [:)]

Så bra, musikk for mine ører!! hehe[;)]

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: Rebecca85

Kjøper dere de boksene på Ikea også? Kjempe fine [:D]

Drøna heter de, 35 kroner pr stykk finnes i sort og rosa.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40133545

Jupp - de er geniale, og så billige!! Fine er de også!

Enig med LilleS - OVERRASKENE god plass!!
Ble sykt overrasket da jeg fikk satt alt sammen hvor god oppbevaring det er i dem!! [:)]

Kjempegod plass men ikke spesielt holdbare etter mye leker ut og inn i kassene desverre... Min 3 åring har ødelagt 2 av 4.. [&:]

Back
Topp