Fruluna!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
GRATULERER MED DAGEN!!! Har du fått noe fint enda??

Skal du feire dagen da?

Tusen takk, Jordbæret!! [:D]

Ikke fått en eneste ting enda... [:(] Men mange sms hilsner da!! [:)]

Mamma og pappa, og søster med fam kommer i ettermiddag, så det blir koselig!! Blir nok ikke så mye party ut over det!! He he

Blir koslig å feire med familien og da! Er kanskje ikke fest som står øverst på lista for tida... ihvertfall ikke min! Jeg har bursdag 25.mars, og har hele tiden tenkt at da skal jeg drikke igjen og ta en ordentlig fest.....men nå vet jeg ikke om jeg vil det.... det frister lite siden jeg har Thea som ammer enda.

Sikkert noen som kommer til å reagere nå, men jeg må si jeg gleder meg til å ta en liten fest igjen!! Det er jo så lenge siden sist!!! [:)]

Ja jeg gjør det jeg og! men allikevel så er det noe som holder igjen liksom.... gruer meg litt til å ha barnevakt for Thea og....tror det kommer til å stikke godt...

Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som er utrolig flink med barn!! Så om hun passer Linnea en kveld/natt, tror jeg det skal gå fint!! Er ikke redd for å la andre passe henne..

Men samboer og jeg har snakket om det.. Vi kommer vel til å begynne å sippe på vorspielet for vi savner henne så fælt.. he he..
Men vi får vel vente litt til før vi prøver oss ut på byen [:)]

Tusen takk, Lisee!![:D]

Back
Topp