fruluna!

millemax

Glad i forumet
så godt å se deg her igjen!
hvordan har alt gått???????? skikkelig nysgjerrig her nå[:)]
gratulerer så utrolig mye med den lille prinsessa[:D][:D][:D]

ja nå er vi skikkelig spent!
Du har vært savnet her![:)]

Hei på dere!!

Jeg har det så fint så!! Kom hjem igjen i går, men har ikke helt fått kommet meg inn før nå. Plutselig andre ting å finne på..hehe [:D]

Det er så mange nye inntrykk og sånn, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive jeg..

Her er bilde av go`jenta vi har fått! Som alle andre nybakte mødre sier jeg at hun selvfølgelig er verdens nydeligste jente [:D]

Og tusen takk for alle gratulasjoner og tanker dere har sendt meg!! Kjempekoselig å komme innom å lese de!!
Kommer garantert sterker tilbake inne her snart, men nå er jeg så sliten og glad og lykkelig og ør i hodet, så jeg klarer ikke roe meg foran pc`n!!

Klem fruluna!

Og takk til deg lilla som sladret så bra [:)]

så utrolig nydelig jente dere har fått, får tårer i øynene jeg nå....
kjempe godt å høre at alt står bra til med mor og barn.
må dere kose dere masse med den lille prinsessa[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Herlig jente! Godt å se at du er litt tilbake igjen [;)]. Har savna deg her! Flott å høre at alt gikk så fint med dere også! Kos dere fremover [:D]

Kjempeskjønn er hun, bra det gikk så fint og at fødselen gikk så fort da, håper dere koser dere masse, noe dere heeeelt sikkert gjør[:)]

Kan nesten ikke vente til det blir min tur nå he he[:)]

Hei du!!
Koslig å høre fra deg! Godt å høre at alt er bra med dere!! Nydelig jente du har fått! Veldig misunnelig her jeg sitter og venter på at min skal finne ut at det ikke er så ille å komme ut i den store verden heller!! Men den kommer når den vil har jeg skjønt!

Kos dere masse og nyt tiden!! Denne tiden får dere aldri tilbake!!
Koslig om du stikker inn her og skravler litt og da når du får tid og ork!
Klem jordbæret

Tenker det var godt å komme hjemmat[:)]kos dere masse nå,og det gjør dere helt sikkert[:)]nydelig jente du har fått,jeg får så rar følelse inni meg når jeg ser dissa herlige bebisene[:)]blir helt tussete jeg,hehe.

så nydelig jente du har fått fruluna gratulerer masse igjen kos dere masse håper vi følger etter deg snart

nææ, så nydelig liten jente, grattis en masse..

Ja den lille prinsessa di er virkelig vakker, så nå må dere bare kose dere.

Lykke til videre..

Klem

ORIGINAL: fruluna

Hei på dere!!

Jeg har det så fint så!! Kom hjem igjen i går, men har ikke helt fått kommet meg inn før nå. Plutselig andre ting å finne på..hehe [:D]

Det er så mange nye inntrykk og sånn, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive jeg..

Her er bilde av go`jenta vi har fått! Som alle andre nybakte mødre sier jeg at hun selvfølgelig er verdens nydeligste jente [:D]

Og tusen takk for alle gratulasjoner og tanker dere har sendt meg!! Kjempekoselig å komme innom å lese de!!
Kommer garantert sterker tilbake inne her snart, men nå er jeg så sliten og glad og lykkelig og ør i hodet, så jeg klarer ikke roe meg foran pc`n!!

Klem fruluna!

Og takk til deg lilla som sladret så bra [:)]

ååååå hei på deg fruluna[:D]
for ei nydelig jente!!![:D] og hjertelig velkommen tilbake! 

Gratulerer med jenta! Utrolig skjønn!
Håper jenta mi er like nydelig [:D]

*Adelin er ventet 7.mars*

Gratulere sååå masse med den nydelige jenta di!!! Åååååå, blir heilt verpesjuk eg!!!! Håper det ikkje er lenge igjen no før vi andre her inne også kan holde babyane våre!!!

Ååå, så nydelig jente, du må være kjempe stolt? Nå blir jeg ordentlig misunnelig her asså, jeg vil også ha!! [:D] Kos deg med Linnea, FruLuna.. Godt å se deg her igjen! [:)]

Stoooor klem

Litt sen jeg ! Men MASSE gratulerer !!! Kjempe nydelig lita jente !

For ei utrolig nydelig lita jente. Blir helt syk jeg og i likehet m millemax kommer tårene strømmende opp i øyekroken. -Nyt tiden med den lille og koz dere max!! Stor klem.

Ja grattis snuppa og lillejenta er bare helt nydelig. [:D]

Som jeg har skrevet til deg før er jeg glad du er tilbake her.

Igjen masse grattis med den lille.[:D]

Stor klem

Back
Topp