fruluna

frøkenmor

Betatt av forumet
så hva har du gjord i helga?

Ikke noe spes egentlig.. I går var vi hos søster og fam og spiste taco.
I dag har vi sett på sport i hele dag.. he he.
Nå se xx på rosenborg så da kan jeg sitte her [:)]

Dere da? Vært i lykkerus? Hvordan fant du ut den nye terminen?

Hvis dere skal føre direkte samtaler med hverandre er det bedre om dere gjør det via Personlig Melding i stedet for her på forumet.

ORIGINAL: Labben

Hvis dere skal føre direkte samtaler med hverandre er det bedre om dere gjør det via Personlig Melding i stedet for her på forumet.

Slapp av du da!!

synes dåkk kan snakke kor dåkk vil æ.
d e så lite liv her alikavæll å æ e så nysgjærri på alt som bi sagt æ[;)]

[:D]Hvordan skal jeg kunne blande meg opp i deres private samtaler hvis dere tar det på pm??? Jeg bare lurer jeg??? Det er dårlig gjort å ikke inkludere oss andre i ting som kunne være interessant!!! [:)]

Hmmm,skjer ikke mye i livet mitt for tiden tror jeg.....[8|]

Best å spise litt....

snakk om det dere vil, dere!!!
Det er da ikke noe galt i en hyggelig samtale på forumet!!![:)]
go girls[;)]

takk for det..... labben kan vel kaste seg på og snakke litt vel......

Jeg bare syntes det var veldig ekskluderende å henvende seg til en bestemt person på et forum som er åpent for alle. Men jeg skal ikke blande meg.

Det er da vel ikke føste gangen det skjer inne her.. Og uansett hvem innlegget er postet til, så er det da fritt frem for alle å delta hvis de har noe på hjerte!! [:)]

hehe go fruluna[;)]

klart jeg er våken...er jo på jobb...hihi.... huff i dag sleit jeg med og reise på jobb as.... så kvalm....

MEN det har "holdt" seg der... heldigvis... hehe.... jeg ville ikke bli dårlig as.... håper, håper...... åssen står det til med deg da? du vagger enda?

Back
Topp