Fruktsalat!

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg har fått dilla på frukt og grønnsaker om dagen...
På torsdag skal jeg få besøk av ei venninne og i stedet for å lage kake har jeg planer om å servere en deilig fruktsalat.

Hva har du i din fruktsalat?
Hva serverer du til den? (krem? vaniljesaus, vaniljekesam?)
Når er det lurest at jeg kutter frukten for å unngå at den blir dårlig og ser stygg ut?

På forhånd takk for svar <3

Appelsin, pære, eple, druer, kiwi, blåbær, banan og jordbær!! serveres med vaniljesaus når vi kan kose oss i helgen, og med vaniljekesam og kanel hvis det er i ukedagene;) det er det lenge siden jeg har spist!! Det må spises snart igjen:D

Jeg ville kuttet det samme dagen som det skal spises! Mye av frukten blir fort brun når det blandes! Spesielt bananen:)

Appelsin, pære, eple, druer, kiwi, blåbær, banan og jordbær!! serveres med vaniljesaus når vi kan kose oss i helgen, og med vaniljekesam og kanel hvis det er i ukedagene;) det er det lenge siden jeg har spist!! Det må spises snart igjen:D

Jeg ville kuttet det samme dagen som det skal spises! Mye av frukten blir fort brun når det blandes! Spesielt bananen:)

Moms! Hørtes digg ut med bær i fruktsalaten :)

Vaniljekesam og kanel var en ny vri! Det må også prøves ut!!

Takk for svar! :D

Signerer all frukten hun over skriver. Bruker vaniljekesam til med hakket sjokolade og hakket valnøtter :D

Jeg prøvde en annerledes "fruktsalat" for litt siden; en vannmelonkake. Kjempegodt! :) Vannmelon som ble skjært i kakeform (rund og flat, ca ti cm tykk). Dekket med krem og pyntet med masse frukt, bær og nøtter (valnøtter og mandelflak). Vi skar ut kakestykker av den, der funket veldig bra! :) Det ble servert vaniljesaus ved siden av for de som ville ha det.

Back
Topp