Fruktpiggsvin

rosaskumpute

Elsker forumet
Må bare få skryte litt av piggsvinet jeg og gutten laget i morges :D Siden de ikke vil ha kake i barnehagen, så fikk de denne. Ungene ble helt ville. Artig ! :) 2-åring i morgen ! Hurra !

Hvordan er det i deres barnehagen? Går det greit å ta med kake, eller vil de helst ha frukt om dere kan ta med noe? :)

Så stilig! :D

Kjempefint fruktpinnsvin :)! Lagde det noen ganger i løpet av bhgårene, ja. Han gikk i en såkalt "sukkerfri" bhg og dermed måtte man ha med alternative ting i bursdagene. Ikke noe problem. Barna synes jo det er superstas med slike fruktpinnsvin. Det var i hvert fall suksess for min gutt. Gratulerer på forhånd til toåringen din! :)

Lager ofte fruktpinnsvin i selskaper vi har hjemme - knallsuksess :-D
I barnehagen får de velge bursdagsmaten selv. De kan velge mellom
Ostesmørbrød
Nybakte rundstykker
Smoothie
Fruktsalat
Vafler
Kokte pølser i brød

...di har gått i 4 barnehager til sammen og alle har hatt ordninger når det kommer til bursdag, slik at vi foreldre slipper å lage noe :-)

Min ville ikke ha med kake i barnehagen, så jeg lagde alltid fruktsalat til alle på avdelingen med vaniljesaus til de som ville ha det. Men jeg tror at nå som hun er på skolen, så skal jeg låne pinnsvin fruktspyd ideen :) kjempe smart og kult :)

Den var stilig! Stas for barna og spise, men samtidig sunt. Her er det ikke vanlig at foreldrene tar med noe, men i barnehagen får de velge mellom smoothie eller grove vafler til lunch :)

Dette skal kopieres ja.. ;) kjempefint!

Så stilig:D:D
Her ordner barnehagen alt så vi slipper å ha med noe:)
Barna kan velge mellom is, frukt eller vaffel.

Vi hadde også med fruktpinnsvin da kengubarnet gikk i bhg, det var utrolig poppis

Kjempe tøff :D

Barnehagen frøkna gikk i ordnet med kosen selv så vi skulle ikke ha med noe. De hadde krone, kappe, sang og så kunne de velge seg en liten ting fra bursdagsboksen som de fikk. Der var det bøker, puslespill og div annet som de kunne velge mellom. Veldig greit opplegg egentlig :)

Kjempestilig!

Hos oss fikk vi ikke lov å ha med lenger for det var noen unger som var sånn æsj bare boller....
Så nå står bhgn for det og bursdagsbarnet får bestemme hva de skal spise til lunsj og hva de skal kose seg med og så er de selv med og handler og lager det:)

Må bare få skryte litt av piggsvinet jeg og gutten laget i morges :D Siden de ikke vil ha kake i barnehagen, så fikk de denne. Ungene ble helt ville. Artig ! :) 2-åring i morgen ! Hurra !

Hvordan er det i deres barnehagen? Går det greit å ta med kake, eller vil de helst ha frukt om dere kan ta med noe? :)

Kjempefint!

I vår barnehage tar barnehagen seg av feiringen, vi foreldre skal ikke ta med noe. De ønsker at fokuset skal være på bursdagsbarnet, ikke hva de skal få servert fra gang til gang :)

Back
Topp