Fruktmos oppskrifter ønskes...

Ja det ligger mye ute på nett. Men synes det er hyggeligere å spørre her inne. Jeg har kun lagd pæremos,som ble veldig lite smaksrikt.selv oppi grøt. I dag fikk hun most banan I grøt. Det likte hun! Smakte godt synes jeg også
 
Mango og banan er veldig godt☺(Så godt at mor slikket skålen etterpå)
Mango og kokte epler ☺
Søtpotetmos, ikke akkurat fruktmos men frøkna her elsker det
 
Min er veldig glad i jordbær, ble illsint når jeg prøvde å fjerne ett jordbær han fikk smake bittelitt på..
 
Pleier å ta 4 pærer, 4 epler og to bananer. Dampkoker pærene og eplene og moser med stavmikser sammen med banan(sper med avkoket). Lager store opsjoner fordi jeg putter de på smoothieposer og fryser
 
Kan anbefale 1 ananas, 1 mango , 1 banan og kokosmelk. Amazing for de mitt eldre
 
Pleier å ta 4 pærer, 4 epler og to bananer. Dampkoker pærene og eplene og moser med stavmikser sammen med banan(sper med avkoket). Lager store opsjoner fordi jeg putter de på smoothieposer og fryser
Smoothieposer.. hmmm.. det var nytt for meg.. Hva med å fryse ned I isbiteterning poser? Tenker det kan funke:)
 
Avent sine beger som er beregnet for morsmelk er veldig greie å fryse i :) I alle fall når de begynner å spise mer enn ett par skjeer om gangen :)
 
162 g kokosmelk
336 g bananer
250 g ananas (fersk og dampet)
330 g gule epler (dampet)
Litt sitronsaft (for konservering)
(2ss havremel)

Dampet ananas og epler til møre biter. Avkjølete mitt å kjørte det med stavmikser med kokosmelk og noen dråper sitronsaf . Delte røra i 2, hadde oppi havremel i halve. Nok til 8-9 infantino smoothie poser.


Denne lagde jeg å var stor hit hos min lille kresne kar
 
Ingen presis oppskrift, men jeg tok en honningmelon og en halv banan :) Ble kjempegodt.
 
Ja det ligger mye ute på nett. Men synes det er hyggeligere å spørre her inne. Jeg har kun lagd pæremos,som ble veldig lite smaksrikt.selv oppi grøt. I dag fikk hun most banan I grøt. Det likte hun! Smakte godt synes jeg også
Vi bruker og gi fruktmos i grøten, men må vi vente en dag for så å gi en an type mos?
 
Blander dere fruktmos i grøten? Her har han ikke spist nattgrøt i det hele tatt sikkert fordi det smaker papp. Så i kveld blanda jeg i litt fruktmos og han spiste opp alt.
 
Blander dere fruktmos i grøten? Her har han ikke spist nattgrøt i det hele tatt sikkert fordi det smaker papp. Så i kveld blanda jeg i litt fruktmos og han spiste opp alt.
Vi har fruktmos i grøten, ellers spiser hun ikke :p
 
Back
Topp