Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte starte med bananmos i dag og se om hun liker det. Vil gi allerede nå for har litt tro på at de blir mindre kresne senere jo mer de får smake tidlig. Blir et par skjeer i første omgang. Hun er et matvrak uten like så et lite mellommåltid midt på dagen etter hvert tror jeg blir bra.
Spennende om Emmeth liker pærepure i grøten da!
Dere som venter litt; fullammer dere? Jeg ville ventet dersom jeg fullammet pga morsmelk er aller best og ville ikke risikert at hun ikke ville ha mm.
Jeg tenkte starte med bananmos i dag og se om hun liker det. Vil gi allerede nå for har litt tro på at de blir mindre kresne senere jo mer de får smake tidlig. Blir et par skjeer i første omgang. Hun er et matvrak uten like så et lite mellommåltid midt på dagen etter hvert tror jeg blir bra.
Spennende om Emmeth liker pærepure i grøten da!
Dere som venter litt; fullammer dere? Jeg ville ventet dersom jeg fullammet pga morsmelk er aller best og ville ikke risikert at hun ikke ville ha mm.
Vår helsesøster sa også det.Utrolig hvor mye forskjellig helsesøstre sier! Da jeg sa at jeg ville gi bare mm til 6 måneder svarte hun at man kunne begynne å gi smaksprøver på annen mat fra fire måneder
Sent from my ST25i using BV Forum