FRUKTFLUER-HJELP!!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
De er overalt på kjøkkenet mitt. Det er dager siden jeg kastet fruktfatet men de blir bare fler og fler. Jeg har sikkert drept titalls allerede. Noen som vet hvordan blir kvitt faenskapet???
JEg har ingen matrester søppel eller noe. Kjøkkenet er rent og pent. Men fluene forblir.
( Det er de små 1 mm store bananfluene)

Blir veldig glad for tips!!!

prøv me litt spray, hvis du har, sånn kjøkkenspray, eller vindusspray.. et par dysj av den så hjelper det gjerne.... ??

Jeg har snart brukt en hel jif flaske. . Har ikke hjulpet i det hele tatt. [8|]

Klask de med en fluesmekke. Til slutt må du ha fått drept allesammen.

Jeg har en kjøttetende plante fra IKEA i vinduskarmen, jeg, den tar en del [;)]

Har også hatt den plagen, hos meg hjalp det å vaske kjøkkenet (overflatene + søppelbøtta) med salmiakkvann, da forsvant fluene også. Men fytti så plagsomme de er! Lykke til med elimineringen [;)]

Der vi bodde før hadde vi det problemet hver sensommer, ingen ting fikk det bort. Har det ikke i nye-leiligheten, så mitt tips er: flytt! men ikke lengre bort fra meg da, vi må jo trille når guttene kommer[;)]

Jeg tør å skylde på sambo jeg da siden han glemte å hive ut søpla hvor det lå masse frukt i... Men etter 1 flaske jif, grønnsåpe, salmiakvann ig baderomsspray og klor har jeg bare funnet 2 i dag[:D] Ser ut til at jeg har tatt knekken på dem.
Jeg flytter ingensteder! Så koselig at vi kan trille sammen da [:D][:D][:D]Dette blir stas!

BANAN FLUGER????????????????????[8|][8|][8|]

Back
Topp