Fruktdrikk..?

*Snoopy*

Forumet er livet
Thea ELSKER disse fruktdrikkene til Nestle og det er jo gode C-vitaminer i de.Hun vil nå omtrent på denne tiden hver dag ha sånn og drikke på..sitter og holder flaska selv og storkoser seg [:D]Prøver med melk,men det er ikke av innteresse,kun denne juicen..Er det noe problem at hun får sånn og drikke?Hun drikker kanskje halve flaska [8|]

Har fått vite at en ikkje skal gi de juice når de er så små, nettopp fordi sånt kan skje... Da vil de kun ha juice og ikkje melk... [8|]

Min gutt har sluttet å drikke melk så han får vann og en del sånne juicer i løpet av dagen. Han og elsker de. Jeg pleier å blande den ut med vann jeg da, siden han glatt drikker en liten flaske i slengen.

ORIGINAL: kasandre

Har fått vite at en ikkje skal gi de juice når de er så små, nettopp fordi sånt kan skje... Da vil de kun ha juice og ikkje melk... [8|]

Melk drikker hun utenom da,er liksom bare denne ene tida på døgne hun vil ha noe å drikke..Hun drikker ca 3 flasker med MME og spiser 2 grøtmåltider og middag.Utenom denne fruktdrikken hun kveiler nedpå da..Så hun får jo ca 600 ml melk i seg ilpet av dagen

ORIGINAL: *Snoopy*

Melk drikker hun utenom da,er liksom bare denne ene tida på døgne hun vil ha noe å drikke..Hun drikker ca 3 flasker med MME og spiser 2 grøtmåltider og middag.Utenom denne fruktdrikken hun kveiler nedpå da..Så hun får jo ca 600 ml melk i seg ilpet av dagen

Hørtes sånn ut når du skrev at melk ikkje var av interesse etter ho hadde begynt å drikke juice. Men en bestemmer vel selv til slutt hva man vil gi ungene sine. Er nok ikkje farlig med den juicen.

ORIGINAL: *Snoopy*

Hørtes sånn ut når du skrev at melk ikkje var av interesse etter ho hadde begynt å drikke juice. Men en bestemmer vel selv til slutt hva man vil gi ungene sine. Er nok ikkje farlig med den juicen.

Hehe nei det var kun nå når hun først får melka [;)]Sikkert litt sånn dårlig formulering av meg *kremt* [8D]Drikker jo mye mindre en før av melk men hun får jo vann til maten så det går vel greit da?Hun drikker kun 400 ml MME nå om dagen [8|]

Back
Topp