Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte den på ebay :-DHar ingen anelse desverre![]()
men lurer på hvor du har kjøpt den? Har leita, men finner ikke
Bv forum appen ♡
Ja, det er vel samme greiene sikkert! Takk for svar :-DSå slike på barnas hus i dag,der stod det 6 måneder. Jeg kjøpte noen som ligner,de heter baby feeder å de ligner,bare at det er med nett i sedet..det er mjukt. Hehe litt vanskelig å forklare. På de stod det fra 5 måneder..Snuppa er alkkurat fyllt 4 måmeder å tenker å starte prøving med litt frukt biter inni.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Så slike på barnas hus i dag,der stod det 6 måneder. Jeg kjøpte noen som ligner,de heter baby feeder å de ligner,bare at det er med nett i sedet..det er mjukt. Hehe litt vanskelig å forklare. På de stod det fra 5 måneder..Snuppa er alkkurat fyllt 4 måmeder å tenker å starte prøving med litt frukt biter inni.
Vi har også kjøpt en slik. V
Så slike på barnas hus i dag,der stod det 6 måneder. Jeg kjøpte noen som ligner,de heter baby feeder å de ligner,bare at det er med nett i sedet..det er mjukt. Hehe litt vanskelig å forklare. På de stod det fra 5 måneder..Snuppa er alkkurat fyllt 4 måmeder å tenker å starte prøving med litt frukt biter inni.