*baby.i.magen*
Flørter med forumet
Jeg har kjøpt en Safe Feeder ;)
Så da lurer jeg på om det er noen FRUKT min 5 mnd gamle baby IKKE kan få inni den???
Så da lurer jeg på om det er noen FRUKT min 5 mnd gamle baby IKKE kan få inni den???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo kom på noe, skal vel ikke ha jordbær!sugarlips skrev:
Bouncing buttplug skrev:
Jo kom på noe, skal vel ikke ha jordbær!sugarlips skrev:
Det har de gått bort fra. Det er nå, tvert imot sagt at de skal ha "allergifarlig" frukt tidlig, da det kan minske faren for allergi senere.
man skal selvsagt være ekstra forsiktig dersom man har allergi i familien, men ellers er det ingen hindringer.
Mine har begge fått jordbær og sånt tidlig, før året, jeg er selv mild alergiker, og jeg merker INGENTING på barna.
Det er jo en grunn til at "ingen" er allergiske mot banan for eksempel, og det er jo det første mange barn får. Hadde tidlig eksponering ført til allergi så hadde vel "alle" vært allergiske mot det?
Man skal så lart være nøye med å vaske barna, det er jo veldig surt, men ellers er det ingen hindring mener jeg. Det er jo jordbær, mango og de fleste andre frukter i smoothies og fruktpure fra 6 mnder..