FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Ca 4 dpo

I går satte jeg første lutinus på kvelden, og i dag opplever jeg å ha en del lette mensmurringer. Pleier ikke å ha det i dpo-land. Hm. Håper bare egget slapp da jeg trodde det … Mannen skal bort på jobb, så får ikke lagt inn noe mer aksjer og uansett vil vel progesteronen ødelegge for det nå. Blir vel testing om halvannen uke, da, og så regner jeg med ny pp på oss i juni.

Oppdatering:
Lyserosa på papiret, blodstriper i utflod. Øm i magen. Skjønner ikke dette heller. Var så sikker på at egget hadde sluppet – og festeblødning er det i alle fall ikke så tidlig. Kanskje progesteronet som gir lettblødende slimhinner.

Bare av nysgjerrig, hvis det er greit selvfølgelig, men bruker du lutinus to ganger daglig (morgen/kveld) eller kun på kvelden?

Masse lykke til! :hello2

Bare av nysgjerrig, hvis det er greit selvfølgelig, men bruker du lutinus to ganger daglig (morgen/kveld) eller kun på kvelden?

Masse lykke til! :hello2
Bare å spørre: Nå etter eggløsning bruker jeg kun 1 pille på kvelden. Men ved evt positiv test bruker jeg et annet progesteron som tas oralt, og da tar jeg den 3 ganger om dagen. Jeg kan også bruke utrogestan etter positiv test, og da er det 2 piller morgen og kveld vaginalt :)

Tusen takk for lykkeønskninger :Heartred

Blir spennende!!
Ja, er vel snart at jeg pleier å få symptomer, så tror jeg er ganske trygg på utfallet om det ikke melder seg noe nattesvette :p

Bare å spørre: Nå etter eggløsning bruker jeg kun 1 pille på kvelden. Men ved evt positiv test bruker jeg et annet progesteron som tas oralt, og da tar jeg den 3 ganger om dagen. Jeg kan også bruke utrogestan etter positiv test, og da er det 2 piller morgen og kveld vaginalt :)

Tusen takk for lykkeønskninger :Heartred

Takk for svar :happy: Jeg har nemlig fått utskrevet Lutinus jeg også, litt sånn proaktivt, og fått beskjed om at jeg enten kan bruke etter EL eller dagen jeg får positiv graviditetstest. De på apoteket mente at 2 ganger daglig hørtes litt mye ut, og legen er bortreist. Veldig typisk. :blackalien:

Takk for svar :happy: Jeg har nemlig fått utskrevet Lutinus jeg også, litt sånn proaktivt, og fått beskjed om at jeg enten kan bruke etter EL eller dagen jeg får positiv graviditetstest. De på apoteket mente at 2 ganger daglig hørtes litt mye ut, og legen er bortreist. Veldig typisk. :blackalien:
Aha, ja det kommer nok litt av på hva årsaken er. Jeg har ikke progesteronmangel, så det er for å booste det hele litt inntil jeg øker dosen ved en evt. graviditet. Dosen er økt nå også ved graviditet, for sist jeg gikk gravid gikk jeg på lavdose som en pille i døgnet er. Da tok jeg bare en pille på kvelden. Men vet at mange har både 2 og 3 piller til dagen alt etter hva årsaken er.

8-9 dpo:

Kjenner ikke på noen testetrang, og vurderer å vente med å ta en test til over helgen, med mindre jeg går forbi et apotek, da ... Jeg har ingen tro på klaff denne måneden, så det ligger nok der også at jeg ikke kjenner på meg at noe har skjedd.

FF sier 11 dpo

I natt opplevde jeg nattesvette og myyye mensmurringer. Men fortsatt ikke testet. Må nok kjøpe imorn, særlig hvis dette fortsetter. Men kanskje livmor er ekstra øm etter utskrapingen.

Håper sånn for deg :Heartred håper du får noen svar snart mtp habituel abort og at det finnes en løsning.

FF sier 11 dpo

I natt opplevde jeg nattesvette og myyye mensmurringer. Men fortsatt ikke testet. Må nok kjøpe imorn, særlig hvis dette fortsetter. Men kanskje livmor er ekstra øm etter utskrapingen.
Så spennende :Heartred Håper masse for deg!

Håper for deg❤️:smiley-angelic001

Håper for deg fina ❤️ vet ikke hvorfor men har en god følelse for denne, vi får se :love7

Takk, snille, gode dere :Heartred Jeg hadde tenkt å kjøpe test på løpeøkta mi i dag, men da blir den spolert, for jeg kan jo ikke jogge med en graviditetstest i hånda liksom :hilarious: Så da må jeg vente til litt senere i dag haha Men tror jeg er ca 11-12 dpo.

Takk, snille, gode dere :Heartred Jeg hadde tenkt å kjøpe test på løpeøkta mi i dag, men da blir den spolert, for jeg kan jo ikke jogge med en graviditetstest i hånda liksom :hilarious: Så da må jeg vente til litt senere i dag haha Men tror jeg er ca 11-12 dpo.

Fader a kvinne- holder oss lenge på pinebenken, jo :smiley-bounce022 :hilarious: Er sååå spent på testen:nailbiting::love7:smiley-angelic001

Fader a kvinne- holder oss lenge på pinebenken, jo :smiley-bounce022 :hilarious: Er sååå spent på testen:nailbiting::love7:smiley-angelic001
Haha mannen har fått i oppdrag å kjøpt test nå når han er ute :hilarious: Jeg er jo allerede kjenning på ALLE apotekene rundt om her, så glad jeg slipper. Føles nesten som en "walk of shame" når jeg raider dem måned etter måned for digitale graviditetstester :hilarious:

Haha mannen har fått i oppdrag å kjøpt test nå når han er ute :hilarious: Jeg er jo allerede kjenning på ALLE apotekene rundt om her, så glad jeg slipper. Føles nesten som en "walk of shame" når jeg raider dem måned etter måned for digitale graviditetstester :hilarious:

Håper han mannen din forter seg litt:smiley-angelic002

Jeg bestiller stort sett alltid fra nettet og hat liggende i skapet inne på doen+ kommoden på soverommet, liker å slippe unna å kjøpe i fysisk butikk:hilarious:

Er SÅÅÅÅÅ spent på testen din:bounce:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::bounce

Håper han mannen din forter seg litt:smiley-angelic002

Jeg bestiller stort sett alltid fra nettet og hat liggende i skapet inne på doen+ kommoden på soverommet, liker å slippe unna å kjøpe i fysisk butikk:hilarious:

Er SÅÅÅÅÅ spent på testen din:bounce:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::bounce
Burde også det, men da ser mannen hvor mye penger det egentlig går til tester :hilarious: :hilarious::hilarious:

Back
Topp