Tusen takk for gode klemmer
Nå skal det bli godt å slappe av, og så får vi se hva analysen evt finner/ikke finner.
Nå skal det bli godt å slappe av, og så får vi se hva analysen evt finner/ikke finner.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal det bli godt å slappe av, og så får vi se hva analysen evt finner/ikke finner.Gleder meg til å følge deg, nå skal det bli terminspire!!!Kjenner jeg oss rett så blir vi nok det![]()

Uff, får så vondt av deg, dette fortjente du ikkeCD2 etter utskraping/MA:
I dag skulle jeg ha vært 10+1, jeg vet hvordan baby skulle ha sett ut. Kjenner meg litt tom for tiden. Det har blitt flere tårer rundt denne MA'en enn forrige. Ved forrige var jeg fortsatt i babybobla med amming og lite søvn, og en del av meg syntes vel da at det gikk greit siden jeg hadde så mye fra før, kanskje, men nå som datter snart er 3 år, merker jeg at tiden har gått, og vi fortsatt er på stedet hvil.
Nå er jeg spent på når jeg får eggløsning og kommer i syklus igjen. Etter alle mine aborter uansett lengde, har jeg gått rett i syklus. Selv da jeg slet med rester etter første MA hadde jeg eggløsningssymptomer og mens kom når den var forventet, selv om damen som tok meg inn for utskraping den gangen sa at det ikke var mulig. Jeg er helt sikker på det, fordi jeg hadde litt rester bare, og nesten null i hCG.
Jeg må vel kjøpe meg et par graviditetstester etter hvert for å se at ting går ut av kroppen, men de sjekket livmoren med ultralyd etter utskrapingen i går, så jeg regner med den er tom. Jeg spotter bare litt rosa, ingenting blod lenger. I går hadde jeg mye kaldsvette, på den måten at jeg kjente ting skjedde i kroppen, og tenkte at det kom av at kroppen nå skjønte at ting var borte, jeg er ikke gravid mer. Har roet seg nå, og jeg er bare litt øm i livmor og litt slapp, men hoster jo fortsatt mye, så tror forkjølelsen får få halve skylden.
Det er godt å ha det overstått. Nå skal jeg nullstille hodet, og så tror jeg at jeg skal begynne å tempe fra neste pp, for jeg reiser bort for helgen, og det blir bare pes å styre med tempingen da. Jeg vet som regel uansett når EL er i sikte. Godt å ha en kropp som er tydelig der. Håper ikke el blir vondere nå, synes den er tydeligere (og vondere) for hver gang vi mister (og etter fødselen til datter).
håper du går rett i syklus igjen uten noe tull 
TakkUff, får så vondt av deg, dette fortjente du ikkehåper du går rett i syklus igjen uten noe tull
![]()
Hvordan går det med deg? Kommer du til å ta ultralyd i morgen eller hva skjer videre?CD2 etter utskraping/MA:
I dag skulle jeg ha vært 10+1, jeg vet hvordan baby skulle ha sett ut. Kjenner meg litt tom for tiden. Det har blitt flere tårer rundt denne MA'en enn forrige. Ved forrige var jeg fortsatt i babybobla med amming og lite søvn, og en del av meg syntes vel da at det gikk greit siden jeg hadde så mye fra før, kanskje, men nå som datter snart er 3 år, merker jeg at tiden har gått, og vi fortsatt er på stedet hvil.
Nå er jeg spent på når jeg får eggløsning og kommer i syklus igjen. Etter alle mine aborter uansett lengde, har jeg gått rett i syklus. Selv da jeg slet med rester etter første MA hadde jeg eggløsningssymptomer og mens kom når den var forventet, selv om damen som tok meg inn for utskraping den gangen sa at det ikke var mulig. Jeg er helt sikker på det, fordi jeg hadde litt rester bare, og nesten null i hCG.
Jeg må vel kjøpe meg et par graviditetstester etter hvert for å se at ting går ut av kroppen, men de sjekket livmoren med ultralyd etter utskrapingen i går, så jeg regner med den er tom. Jeg spotter bare litt rosa, ingenting blod lenger. I går hadde jeg mye kaldsvette, på den måten at jeg kjente ting skjedde i kroppen, og tenkte at det kom av at kroppen nå skjønte at ting var borte, jeg er ikke gravid mer. Har roet seg nå, og jeg er bare litt øm i livmor og litt slapp, men hoster jo fortsatt mye, så tror forkjølelsen får få halve skylden.
Det er godt å ha det overstått. Nå skal jeg nullstille hodet, og så tror jeg at jeg skal begynne å tempe fra neste pp, for jeg reiser bort for helgen, og det blir bare pes å styre med tempingen da. Jeg vet som regel uansett når EL er i sikte. Godt å ha en kropp som er tydelig der. Håper ikke el blir vondere nå, synes den er tydeligere (og vondere) for hver gang vi mister (og etter fødselen til datter).
Håper kroppen stabiliserer seg fort, og syklus kommer hurtig på stell igjenNei, har kansellert den og tatt blodprøve igår og skal ta imorgen. Venter i gru på resultatetTakkHvordan går det med deg? Kommer du til å ta ultralyd i morgen eller hva skjer videre?
er det god nedgang så er det bra. Er det noe tull, så får jeg heller høre ang ul.TakkFøler sånn med deg, forferdelig tøft å gjennom en MA/SA å miste sitt ufødte barnDet er så fryktelig urettferdig alt sammen
Ikke bare det fysiske tapet, men sorgen over drømmene som ikke ble
Håper kroppen stabiliserer seg fort, og syklus kommer hurtig på stell igjen
Klemmepå
![]()

Er virkelig en følelsesmessig berg- og dalbane. I dag har jeg vært ganske følsom og tårene har sittet løst. Fikk også blomster på døren fra noen som ville vise sin omtanke og det var så uventet og hyggelig at jeg fikk tårer i øynene. Høres som en fornuftig løsning. Hcg bør jo kunne si noe om stoda også. God klemNei, har kansellert den og tatt blodprøve igår og skal ta imorgen. Venter i gru på resultateter det god nedgang så er det bra. Er det noe tull, så får jeg heller høre ang ul.

JeppEr det vanlig å bli kvalm etter narkose? Har tidvise mensmurringer, men er mest kvalm og ikke matlyst![]()

Takk![]()
Er virkelig en følelsesmessig berg- og dalbane. I dag har jeg vært ganske følsom og tårene har sittet løst. Fikk også blomster på døren fra noen som ville vise sin omtanke og det var så uventet og hyggelig at jeg fikk tårer i øynene.
Jeg vet ikke om det er vanlig i Norge, men i dag fikk jeg også SMS fra sykehuset om jeg hadde det bra osv etter i går, så skulle svare på det med noen bokstaver om alt var bra eller ikke. Hadde jeg svart nei, hadde de kanskje tatt ytterligere kontakt, men syntes det var fint at de fulgte opp sånn.
Er det vanlig å bli kvalm etter narkose? Har tidvise mensmurringer, men er mest kvalm og ikke matlyst![]()
Var heller ikke kvalm sist jeg hadde narkose, men jeg tror jeg har pådratt meg et magevirus eller noe sånt i tillegg. Var litt dårlig i magen før operasjonen, og så har det fortsatt, så muligens kvalmen også stammer fra det i stedet. Tusen takkJa, en del blir kvalme etterpå. Jeg har aldri opplevd det, og hatt narkose 10 ganger. Så jeg er vel en av de heldige sånn. Ønsker deg en riktig god bedring![]()

God bedring kjære deg. Får alt duCD 3 – etter kirurgisk utskraping
Blødning kommer og går. Plutselig kan det komme en del. Jeg hoster en del fortsatt, og har blitt ganske øm i magen.
I tillegg ble jeg enten matforgiftet søndag ettermiddag (var uggen da jeg våknet mandag morgen før operasjon, men det ga seg og alt gikk fint), men nå har det fortsatt. Muligens et slags magevirus. Men det føles ganske kjipt på toppen av forkjølelse/hoste, sykt barn, mensmurringer og så kvalme og den ugne følelsen i magen med diaré. Må bare bli bra igjen snart – på alle måter. Hadde det bare vært å komme seg etter utskrapingen, hadde det vært såre enkelt, for akkurat det føler jeg har gått på skinner, og er som det skal være. Både blødning og mensmurringene er overkommelige, og trenger ikke smertestillende.

TakkGod bedring kjære deg. Får alt du![]()
Det ble litt voldsomt akkurat nå
Håper det betyr at sommeren blir sykdomsfri

Tusen takkStakkars deg, fikk alt på en gang du! Masse god bedring![]()
Ser frem til å komme meg skikkelig til hektene
Det ble litt mye styr, som ikke hadde med aborten å gjøre
Det holder i massevis med aborten, om du ikke skal få alt annet i tilleggTusen takkSer frem til å komme meg skikkelig til hektene
Det ble litt mye styr, som ikke hadde med aborten å gjøre
![]()
håper det går fort over så kroppen kan konsentrere seg om el