Tusen takk! Det håper vi ogsåHåper du får en fin ferie!
Det er lenge siden vi bestilte reisen, så jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle være gravid da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Det håper vi ogsåHåper du får en fin ferie!
Det er lenge siden vi bestilte reisen, så jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle være gravid da 

Klar for ferie kjenner jeg, selv om jeg er litt urolig også, redd for SA/MA. Husker fra datter at symptomene kom og gikk, og i dag har jeg lite murringer, hittil mest bare en sånn «følelse» i livmoren. Håper så veldig at alt er bra på tul når vi endelig kommer dit.Har en god følelse på dette7+1
Flere symptomer nå, murringer, nesten som kramper. Oppblåst, ser ut som 4 mnd på vei, og litt kvalme i tak. Heldigvis ikke ofte.
Ja, veldig! Tross litt sykdomKose du deg på ferien?
Men nå er vi så godt som friske igjen. I dag bærer det på stranden. Er tidlig morgen her ennå
Ellers ikke så veldig mange symptomer … Og er jo veldig glad for det. Blir forresten kvalm om jeg spiser meg veldig mett, men det får jeg gjort noe med. Og tørster mer, så drikker mer.Er sååå spent! Håper kvalmebølgene i går betyr at det er livÅå så deilig at ul nærmer seg![]()