Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
CD 27 ... Aner ikke hvor mange dpo jeg eventuelt er, men har typisk dpo-land symptomer nå. Masse murringer i magen og nattsvette. Våkner og er helt klam når jeg skal amme datter.Datter er nå 7 måneder. Det går altså så fort! Ammer mye fortsatt i tillegg til at hun får 2-3 måltider med fast føde om dagen. Hun er en fantastisk liten jente Er sååå takknemlig for at vi fikk henne. At det gikk til slutt. Jeg er fortsatt der at jeg innimellom nærmest må klype meg i armen
CD 27 ... Aner ikke hvor mange dpo jeg eventuelt er, men har typisk dpo-land symptomer nå. Masse murringer i magen og nattsvette. Våkner og er helt klam når jeg skal amme datter.
Datter er nå 7 måneder. Det går altså så fort! Ammer mye fortsatt i tillegg til at hun får 2-3 måltider med fast føde om dagen. Hun er en fantastisk liten jente Er sååå takknemlig for at vi fikk henne. At det gikk til slutt. Jeg er fortsatt der at jeg innimellom nærmest må klype meg i armen