Svar på tråd

For en gangs skyld har jeg en syklus jeg ikke har noe som helst kontroll over. Jeg TROR jeg befinner meg i dpo-land ut fra hvordan kroppen oppfører seg, men denne gangen har jeg ikke hatt tydelige el-symptomer. Så er det en syklus uten, eller bare jeg missa jeg den? Hadde muligens 1 symptom i løpet av 1 dag, men jeg trodde det hadde med sex å gjøre  :angelic: Har de siste tre dagene hatt mye mensmurringer, og jeg er varm om natten/nattsvette og er øm i magen. Til dels veldig kvalm innimellom, noe jeg også innimellom er etter eggløsning. Så alt dette tror jeg er dpo-greier. Mensen er forventet rundt den 24. februar ut fra forrige mens, så jeg er veldig spent.

Siden jeg vil vente til sommeren før mer aktiv prøving, har jeg jo tenkt ikke å tempe eller tracke eggløsning ennå. Jeg orker ikke det "kjøret", men på den annen side hadde det jo vært greit å vite når egget slipper for å time sex bedre. Kommer ikke mensen innen 26.februar nå må jeg vel tusle på apoteket en tur.

Så det er litt sånn at det som skjer det skjer, men jeg føler likevel at jo lengre vi venter, og helst til sommeren, jo bedre er det for kroppen min. Hittil har jeg blitt forholdsvis lett gravid, men jeg vet jo ikke hvor lenge vi må prøve før det blir et vellykket svangerskap, om vi i det hele tatt får det til igjen ...

Back
Topp