Så leit å høre at du har mistet :-( Det er jo det som er at man ikke egentlig kan planlegge så mye. Vi kan ønske oss to tette, men det er jo ikke dermed sagt at det skjer. Jeg var feks klar over at det kunne ta tid å bli gravid, men hadde jeg visst at vi skulle plages så mye med å miste, vet jeg ikke om jeg hadde orket å begynne engang. Men så er det den premien da - verdens beste, så da orker en jo å stå i det. Håper det går seg til for deg, min MA var med komplikasjoner og fra utskrapingen tok det 4 mnd før jeg ble gravid igjen. Det endte med tidlig SA i uke 5. Jeg ble anbefalt av kirurgen å vente 3 mnd på å prøve igjen etter MA, men vi ventet ikke. Ble allikevel ikke gravid. Kanskje var ikke kroppen klar, kanskje bare uheldig. Uheldig er ordet gyn har brukt på oss hele veien siden det ikke er noe galt på tross av alderen min. Er veldig spent på hvordan syklus blir når maskineriet kommer i gang igjen. Hadde lang lutealfase før, og datter ble jeg gravid med på tidlig eggløsning (dag 10).
Godt poeng at datter vil være eldre, det tenkte jeg ikke så godt over, og rutinene endres jo hele tiden med utviklingen hennes. Akkurat nå er hun bare i en litt vanskelig fase tror jeg, men det kommer tenner og hun har begynt å få litt fast føde, og i morges ville hun sove inntil meg med kinnet på puppen, så tror hun har større behov for nærhet nå, sikkert pga alt som er nytt.
Skal få en sjekk på arret, takk for påminnelsen! Det føler jeg er et must mtp. en mulig ny graviditet.
Lykke til med videre prøving, har du en dagbok jeg kan følge også?