Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
5+3 og TRW!!I går kveld fikk jeg sjokk på do da jeg tørket meg. Var fullstendig uforberedt på at det kom en mørkerød, litt tørket koagel. Wtf??? Tørket meg igjen og det kom en ny av samme karakter. Ved neste tørk var det ingenting. Forberedte mannen på at dette er begynnelsen på slutten, tok på bind og la meg. Etter ei stund får jeg krampelignende menssmerter, jeg må ligge og puste meg gjennom dem. Får sånn dårlig følelse der nede som jeg har pleid å få ved abortene. Får ikke sove noe særlig. Svetter. Det går over til slutt og jeg er sikker på at når morgenen kommer er det full abort. Står opp og det er bare antydning til noe i bindet, virker å være fra i går kveld. Ikke blødd friskt. Går på do og ingenting kommer. Bare lett lysebrun utflod. Er øm i magen og forventer at blødning tar seg opp. Derfor har jeg ikke svidd av en test nå. Er jo sikker på at dette ikke går veien på tross sv alle symptomene. De forsvinner nok snart. Føler meg helt nummen. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si.
5+3 og TRW!!
I går kveld fikk jeg sjokk på do da jeg tørket meg. Var fullstendig uforberedt på at det kom en mørkerød, litt tørket koagel. Wtf??? Tørket meg igjen og det kom en ny av samme karakter. Ved neste tørk var det ingenting. Forberedte mannen på at dette er begynnelsen på slutten, tok på bind og la meg. Etter ei stund får jeg krampelignende menssmerter, jeg må ligge og puste meg gjennom dem. Får sånn dårlig følelse der nede som jeg har pleid å få ved abortene. Får ikke sove noe særlig. Svetter. Det går over til slutt og jeg er sikker på at når morgenen kommer er det full abort. Står opp og det er bare antydning til noe i bindet, virker å være fra i går kveld. Ikke blødd friskt. Går på do og ingenting kommer. Bare lett lysebrun utflod. Er øm i magen og forventer at blødning tar seg opp. Derfor har jeg ikke svidd av en test nå. Er jo sikker på at dette ikke går veien på tross sv alle symptomene. De forsvinner nok snart. Føler meg helt nummen. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si.