5+2
Jeg hadde store forventninger til morgenens test, særlig siden urinen så superkonsentrert ut, men fortsatt viste den 2-3! Altså jeg går helt i kjelleren over sånt! Forrige MA fikk jeg ikke 3+ før jeg var 5+4. Derfor er jeg så redd for at dette er en ny MA. Med første MA husker jeg ikke, men da testet jeg kun med en ukes mellomrom og fikk som forventet. Med datter fikk jeg alt veldig tidlig, 3+ da jeg var 4+6, men husker ikke om det var ut fra eggløsning eller menstermin ...
Jeg vet at jeg ikke må tenke på at jeg fikk 2-3 allerede forrige mandag, fordi Bhcg-prøven dagen etter viste 241, ergo skulle jeg ikke fått 2-3 dagen før. Men allikevel er det da 1 uke og 1 dag siden jeg hadde 200 i hcg.
Det er ikke alltid hcg dobles, og i hvert fall ikke etter 1200 i hcg. Men jeg tror jeg allikevel bør ligge på rundt 3600?
Uansett er mitt håp det som ei sendte meg her, at mange ikke får utslag før hcg over 4000.
Synes allikevel at jeg burde ha fått 3+ ut fra tidligere erfaringer og prøver å trøste meg med at ingen graviditet er lik, samtidig som at jeg er livredd for at dette er nok en MA.
Var på apoteket igjen da jeg leverte datter i morges. Var jo selvfølgelig samme damen som i går, men i dag smilte hun bare. Jeg orket ikke å bry meg. Kjenner jeg gruer meg veldig til testen i morgen. Akkurat nå er det ingen trøst at mange ikke får 3+ før de er over 6 uker. Og at disse testene må tas med en klype salt. Det er den der bekreftelsen man så gjerne ønsker seg.
For øvrig har jeg mensmurringer, ingen spotting eller farget utflod, jeg hadde mye nattesvette i natt (godt tegn), fortsatt korsryggsmerter og jeg er veldig frossen. Mye kribling og kløe i puppene som strutter som aldri før