Svar på tråd

Hihi skal se det var en liten ferie som måtte til  :love017 synes det virker veldig lovende denne gangen, høres ut som du har bra med symptomer og at kroppen jobber på ❤️ håper dere får brukt alt utstyret og klærne igjen, og at deres store lille får oppleve å få et søsken :love017 her nyter vi så godt vi kan selvom det er hektisk og tøft. Savnet også den bobla nå som storesøster ble større så fort, så visste virkelig å sette pris på det denne gangen. Og det fine er at jeg føler meg mye tryggere i rollen som mor med nummer 2, så synes egentlig ting med han har føltes lekende lett. Det som er vanskelig nå er mer søskensjalusien og at storesøster er i en av sine værste perioder med sinneanfall osv. :playful: men vi takler det også, det går fint ☺️❤️ ja tenk at han allerede snart er 6 mnd :wideyed: synes tiden har gått unna på et blunk...

Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, er vel hormonelt og følelser... Jeg var på en berg og dalbane av "dette går" - "dette går ikke" når jeg fikk positiv test med lille, og hvert minste lille ting fikk meg til å helt miste håpet (som mangel på symptomer en liten stund, selvom jeg jo vet veldig godt at det er normalt og ikke trenger å bety noe). helt utmattende. Så føler med deg, håper du snart kommer inn i perioden som føles tryggere og at det er smooth sailing heretter ❤️:love7:hug013så fint å høre at du har trua :shy: det skal gå denne gangen ja!!!

Back
Topp