Hihi skal se det var en liten ferie som måtte til
synes det virker veldig lovende denne gangen, høres ut som du har bra med symptomer og at kroppen jobber på
håper dere får brukt alt utstyret og klærne igjen, og at deres store lille får oppleve å få et søsken
her nyter vi så godt vi kan selvom det er hektisk og tøft. Savnet også den bobla nå som storesøster ble større så fort, så visste virkelig å sette pris på det denne gangen. Og det fine er at jeg føler meg mye tryggere i rollen som mor med nummer 2, så synes egentlig ting med han har føltes lekende lett. Det som er vanskelig nå er mer søskensjalusien og at storesøster er i en av sine værste perioder med sinneanfall osv.
men vi takler det også, det går fint 
ja tenk at han allerede snart er 6 mnd
synes tiden har gått unna på et blunk...
Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, er vel hormonelt og følelser... Jeg var på en berg og dalbane av "dette går" - "dette går ikke" når jeg fikk positiv test med lille, og hvert minste lille ting fikk meg til å helt miste håpet (som mangel på symptomer en liten stund, selvom jeg jo vet veldig godt at det er normalt og ikke trenger å bety noe). helt utmattende. Så føler med deg, håper du snart kommer inn i perioden som føles tryggere og at det er smooth sailing heretter 

så fint å høre at du har trua
det skal gå denne gangen ja!!!