Svar på tråd

Ca 12 dpo:

Våknet i morges uten de vanlige murringene, men nok ei rar natt med litt svette og kaving og jeg vet ikke, det er bare så rart egentlig. Og hver natt nå må jeg opp og tisse en eller annen gang. Jeg er dessuten støl så det å vri meg i senga er ikke så godt. Har ikke hatt denne stølheten før. I dag har det vært mest hodepine å kjenne på, samt noe strekk og sånt nedi magen. Merkelig følelse å gå på do. Litt sånn det kjentes etter fødselen faktisk. Pussige greier.

Ble så usikker da murringene forsvant at jeg måtte ta ny test selv om det ikke var morgenurin. Så ser jeg den ligge der på bordet med timeglasset, så ser jeg det står noe der, men ingen tall (digital) og jeg tenkte at ja, da står det bare øverst "ikke gravid!, for jeg så gravid-ordet. Men da jeg gikk bort for å se skikkelig, var det timeglasset som rullet fortsatt sammen med "GRAVID" :Heartred Fikk selvfølgelig 1-2 uker, annet hadde jeg jo ikke ventet, men ble så letta.

Synes disse dagene (nå 3+4 bare) er grusomme. Alt kan skje. Kommer jeg meg til uke 6 kan det gå to veier da også, enten ny MA eller baby. Det er det eller tidlige SA jeg har erfaring med.

Back
Topp