Fructus Femina

nøffenaff

Forelsket i forumet
Det såkalte babyklisteret. :) det er sikkert spurt om dette her inne veldig mange ganger. ;-) men jeg spør alikevell..
hvem her inne har prøvd dette under sine behandlinger.?
for vår del har vi ICSI-behandling.
har 2 mislykkede fersk forsøk bak oss, og skal igang med et fryseforsøk om ikke såå lenge.
har bestilt meg dette "babyklisteret" fra Danmark. og tenkte jeg skulle prøve det. (skader jo ikke tenker jeg, og er villig til å prøve absolutt alt).
tar forøvrig fosfolsyre og c-vitaminer nå.

tenkte også å starte med andre vitaminer som;
- jern
- D-vitamin
- B6 og B12

synes dette blir litt mye, men får prøve å se om det hjelper.. :-)

Har ikke testet det. Men vurdere det selv :-)

Har ikke testet det. Men vurdere det selv :)
Jeg leste litt om det, å bestemte meg for å bestille det. betalte litt over 300,- tror jeg, å det har ikke mye å si for meg. Da behandlingene koster ganske mye også, da har 300,- til eller fra lite å si :-) verd et forsøk uansett :-)

prøvd det på to forsøk..fungerte ikke...
blitt gravid 3 ganger og ikke når jeg brukte det..så jeg tror ikke på det.

Jeg skal forsøke det på dette forsøket

Jeg skal forsøke det på dette forsøket
Så spennende :-)
Blir morsomt å se om det funker :D
Tenkte jeg skulle starte med å ta akupunktur også til neste forsøk. :-)
Tar du noen andre vitaminer? :-)

Så spennende :)
Blir morsomt å se om det funker :D
Tenkte jeg skulle starte med å ta akupunktur også til neste forsøk. :)
Tar du noen andre vitaminer? :)
Blir spennende ja:-) Har lest om en del som lykkes på det forsøket de brukte det, og tenker at det i alle fall ikke skader å prøve. Bruker ikke andre vitaminer enn D-vitamin, folat, omega 3 og hvetegress. Vi vurderte også akupunktur, men det ble litt dyrt nå. Jeg har troen på det!!

Idag startet jeg med "babyklister". Skal ha fryseforsøk uken som kommer. Første UL på mandag :)
Blir på naturlig syklus, heldigvis slipper jeg hormoner ☆hurra☆

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt to forsøk hvor jeg ikke brukte det, og på dette forsøket hvor jeg prøvde det så satt jammen spiren! Vil jo aldri få vite om det var det som gjorde susen, men jeg kommer iallefall til å prøve det på søskenforsøk også:-)

Så utrolig bra å høre!:) det er uansett absolutt værd å prøve tror jeg:) her gjenstår det bare å se om det ene egget vi har på frys overlever opptining, meget spent på det. :)
Eller så kanskje "babyklisteret" hjelper oss på å få en hjemmelaget spire. Hvem vet:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor har dere kjøpt dette? Skal prøve det på neste forsøk:)

Hvor har dere kjøpt dette? Skal prøve det på neste forsøk:)

Kjøpte mitt fra helsekosten.dk el noe slikt. Har ikke fungert på naturlige sykluser her før, men tar kanskje noen dråper på dette forsøket :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp