# one million #
Glad i forumet
noen som har bestillt fructus femina D4 comp? Evnt hvor? Jeg bestillte men den ble sendt tilbake dit hvor jeg bestillte den fra. Tollstasjonen hadde sendt den i retur så jeg fikk det ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter nye tollregler, er det mange tilsendinger som blir stoppet i tollen og flere leverandører i DK har sluttet å sende til Norge da de får dem i retur. Vet noen fortsatt kan være heldige å motta sin pakke, andre som TS dessverre ikke så heldige.
Jeg vil anbefale å heller få tak i det i Norge. Fikk tak i mitt babyklister på et apotek, i tillegg til at jeg forhørte meg om dosering o.l. til en homeopat, da dette er et homeopatisk preparat. Hørte det som bestilles fra DK er i flytende form? Det jeg fikk tak i er i form av små sukkertabletter, men som inneholder de samme stoffene.
Fikk du den på bilde på apotek her i norge ? Kansje jeg skal høre da her om detEtter nye tollregler, er det mange tilsendinger som blir stoppet i tollen og flere leverandører i DK har sluttet å sende til Norge da de får dem i retur. Vet noen fortsatt kan være heldige å motta sin pakke, andre som TS dessverre ikke så heldige.
Jeg vil anbefale å heller få tak i det i Norge. Fikk tak i mitt babyklister på et apotek, i tillegg til at jeg forhørte meg om dosering o.l. til en homeopat, da dette er et homeopatisk preparat. Hørte det som bestilles fra DK er i flytende form? Det jeg fikk tak i er i form av små sukkertabletter, men som inneholder de samme stoffene.
Ble sendt i retur fordi den ikke gikk ijennom tollen :/ men har fått før fra DK. Bare ikke den D4 comp.What?! Hvorfor sendte de den i retur?
Jeg bestilte fra Danmark, men det er mange år siden....
Fikk du den på bilde på apotek her i norge ? Kansje jeg skal høre da her om det![]()
Ble sendt i retur fordi den ikke gikk ijennom tollen :/ men har fått før fra DK. Bare ikke den D4 comp.