Fru_Andersen er rugekasse på heltid!

Fru_Andersen

Andre møte med forumet
Nå ligger jeg på mitt andre døgn, av 60 mulige frem til termin.. Jeg ble lagt inn til observasjon på tirsdag med premature rier. Fikk komme hjem etter et døgn, og nå ligger jeg her da, på sofaen eller i senga. Det er jammen begrenset hvor lite som enkelt lar seg gjøre når man kun får ligge, ikke sitte engang.

Men egentlig er dette verdens fineste jobb da!! Å ligge og passe på at lille babyen i magen kan vokse seg så stor som mulig før h*n kommer ut.

(Hvis noen vet om et sted å kjøpe tålmodighet på boks, let me know!! hehe...)

ønsker dere en god dag, jenter!!

Er fint du er så positiv da, det er virkelig ikke gøy å ligge og ruge, men det er jo absolutt verdt det! Du får hekle eller strikke noe, noe som ikke er for stort og som du hele tiden SER at går fremover kanskje??
Det var hvertfall det jeg fant på da jeg startet denne runden med 3 mnd på sofaen for å beholde min spire! 

Sender deg masse varme tanker og ang tålmodighet på boks, jeg har desverre ikke funnet det noen steder:p 

hehe, godt du er så positiv, for selv har jeg holdt på i 1,5 uke og holder på å løpe på veggen. Så tolmodighet på boks? det kunne trenges her også :D
Jeg broderer adventskalender til min 2 årige sønn mens jeg ligger på sofaen og glor. ellers er det jo facebook som er mye brukt og også inne her og titter.

Huff,hørtes innmari kjedelig ut. . .

Godt å høre du tar det med godt humør!
Får håpe ventetiden ikke blir så aaaltfor lang for deg :)
Masse lykke til.

Vet virkelig hvordan du har det!! selv fikk jeg premature rier i uke 26, og måtte inn på føden. Så nå har jeg snart ligget på sofaen i 6 uker. Er bare glad jeg slapp å ligge så lenge på sykehus jeg! :) Veldig verdt å ta det med ro, selv om det er kjedelig til tider.

Så flott at du er positiv =) 
Ja å være rugekasse har nok sine positive og negative sider hehe. Du får få tak i masse serier og filmer. Jeg har fått beskjed om å ta det med ro pga mye kynnere og nedpress.Så jeg tilbringer mye av dagen på sofaen med serier og hekling ;)

Du er en aller tiders rugekasse da:-)

Back
Topp