Fru luna.............

fisken

Forelsket i forumet
Synes jeg husker du fortalte at du hadde en Avent brystpumpe...? Jeg har kjøpt en slik, men i pakken ligger den rareste stikkontakten jeg noensinne har sett som alldeles ikke passer inn i noe hull i dette landet. På butikken jeg kjøpte den sier de at det skulle være en annen del til å koble på den dingsen som skulle gjøre den til stikkontakt[&:]. Har brukt pumpa med batteri nå, hvilket ikke varer noe særlig mere enn 5 min. Dessuten synes jeg ikke pumpa suger noe særlig effektivt[:(]. Pumper jeg feil? Hva synes du om den?

Hei du! Ja jeg har Avent, men jeg har håndpumpe.. Ikke elektrisk..
Så jeg aner ikke hva det er med din jeg da.. [&:]

Men hvis det mangler noe så må du jo få det på butikken der du kjøpte den? Hvis alle delene ikke fulgte med? Er det sånn utenlandsk stikkontakt eller? For er det det så kan du jo kjøpe et sånt adapter så den passer?

Ok.... Tusen takk for svar uannsett. De kan jo ikke selge det med utenlandske stikkontakter i Norge skulle jeg tro[8|]. Får gå tilbake til butikken en gang til tror jeg. Pumping er uannsett noe herk[:'(]

Du mangler nok den adapter saken ja.. Hvis du har vært i syden f.eks så er det ofte sånne rare stikkontakter.. Da må man putte i en sånn sak så våre kontakter passer..

Kanskje du kan ta deg en sydentur, så du får brukt den??

Ja ikke sant.... Skal til tyrkia om to uker faktisk så jeg prøver der først.... Hvem vet - kanskje jeg bare kan bli en loffer på let etter landet der den passer[:D]. Håper jeg finner det siden den helsikens pumpa kosta 1300 kroner[:@]

ååå[:(][:(] skal du til tyrkia nå ble jeg veeeldig misunnelig [:)]jeg vil og til tyrkia men har ikke masse penger til overs nå håper på en kort tur i slutten av sommeren i vertfall[:D]

Er du fra Tyrkia, Habibe? Vært i Tyrkia jeg også.. Alanya.. Varmt og billig [:)]

Blir spennende da fisken å reise på tur? Det er vel ikke så varmt der nå sikkert.. Var der i august jeg og da var det hett der gitt [&:][:D]

Ja det skal bli deilig med litt sol og varme...Vi skal til Kemer som er mindre enn Alanya - har aldri vært i Tyrkia jeg. Det er 25 grader i mai hvilket passer oss utmerket da det ikke blir så varmt for snuppa. Det blir litt spennende å reise på tur for første gang[8|]. Tenk nå må jeg pakke for vesla også - og hva i himmelens navn trenger hun av klær i ei uke[&:].

Nå har jeg pokker meg fått en tett melkegang igjen - oppdaga det akkuratt nå. Hater amming fortiden men skal komme meg gjennom dette [:'(]

ORIGINAL: fisken
Nå har jeg pokker meg fått en tett melkegang igjen - oppdaga det akkuratt nå. Hater amming fortiden men skal komme meg gjennom dette [:'(]

auu... det er så vondt det... det får jeg hele tiden. Spesielt i den ene puppen...
Hva gjør du får å få bort dine? Jeg legger Thea i ammestilling sånn at hun har haka si mot kulen, på den måten får hun tømt den best! og minst vondt for min del!! Også slipper jeg å massere eller pumpe meg!

Lykke til ihvertfall!!!

Vi skal til Kemer som er mindre enn Alanya - har aldri vært i Tyrkia jeg

Hei [:)]

Vi var i Kemer i sommer. Kjempe fin plass og masse kjekke folk. Dåkke har noe å glede dåkke til.....e ein smule mesunnelig [:)]

ja fruluna jeg er fra tyrkia har ikke vært der i to år nå og savner veeldig. flott sted er det ingen tvil om varmt er det uansett ,utenom vinteren snille folk er dem spesielt mot dere som er turister må jo bli fornøyde de, billig er det også 1000 kr er ca 200 nye tyrkiske lira så du kan handle masse åååå jeg vil dra dit.

ORIGINAL: Jordbæret

auu... det er så vondt det... det får jeg hele tiden. Spesielt i den ene puppen...
Hva gjør du får å få bort dine? Jeg legger Thea i ammestilling sånn at hun har haka si mot kulen, på den måten får hun tømt den best! og minst vondt for min del!! Også slipper jeg å massere eller pumpe meg!

Lykke til ihvertfall!!!

Jeg masserer mens jeg ammer[&:]. Knutene er over puppen så hun kan ikke hjelpe til der....men det gjør sinnsykt vondt ja! Vet du hvorfor en får det? Håper at jeg slipper å pumpe i dag - har akkuratt ammet men har fremdeles et bryst som har alle symtomer på brystkreft[:'(].  Har du såre brystvorter når du får dem eller er det bare brystet som er ømt?

ORIGINAL: fisken

Lykke til ihvertfall!!!

Jeg masserer mens jeg ammer[&:]. Knutene er over puppen så hun kan ikke hjelpe til der....men det gjør sinnsykt vondt ja! Vet du hvorfor en får det? Håper at jeg slipper å pumpe i dag - har akkuratt ammet men har fremdeles et bryst som har alle symtomer på brystkreft[:'(].  Har du såre brystvorter når du får dem eller er det bare brystet som er ømt?

Joda, de kan du få bort ved amming!! Det er der mine alltid kommer! Og de har varierer i størrelse, og de er ikke gode. Du bare legger deg på sofa'n eller i senga, også legger du henne motsatt vei.
For å ta et eksempel da (er så dårlig til å forklare...); hvis du har kul i høyre pupp, på oversiden av puppen, legger du deg på venstre side. Så legger du datter'n din motsatt vei av deg på sofa'n, sånn at dere har hodene mot hverandre. Så gir du henne høyre pupp. Så suger hun seg mett! Da har de blitt borte for min del! Og jeg synes det er så deilig å slippe å pumpe og massere... synes det er så ømt. Amming er ikke ømt!

Har hatt litt sår brystvorte, men det har jeg tenkt at kom av at Thea suger hyppigere på det brystet hvor jeg har fått kul, sånn at jeg skal få bort kulen jeg da....

Vet egentlig ikke hvorfor en får dem.... tror det kan ha noe med at brystet produserer mer melk enn det som blir brukt der og da... så da hoper det seg liksom opp... men vet ikke helt...

Hva slags tegn til brystkreft har du da? Trodde vi var litt beskytta mot det når man ammer jeg da...

Hva slags tegn til brystkreft har du da? Trodde vi var litt beskytta mot det når man ammer jeg da...

Nei, det er bare den kulen som er tett.....[;)]

Back
Topp