Fru H

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg rakk ikke butikken din dessverre.emoticon  Kjørte fra Tønsberg kl 15 på torsdag, men var ikke framme i Lillehammer før midnatt. Like greit da, siden jeg glemte å spørre etter adressen.

Åja, stemmer det!
Hva var det du skulle ha igjen? 
Skal fobi igjen på nedoverturen eller? =)

Jeg skulle egentlig prøve belogic, men det har jeg fått prøvd i Horten. Det passet ikke i bilen, så vi kjøpte duologic i stedet. Da var det ikke noen grunn til å stikke innom butikken heller, men jeg tenkte på deg da vi kjørte forbi likevel.

Vi har kjørt nedover igjen også, men da stoppet vi i Lillehammer kl 20 på søndag kveld.

Ja stemmer :) Bra dere fant et sete som passet da :) Er det setet som går fra nyfødt?

Ja, det kan brukes helt fra nyfødt til 18 kg. :) Og fantastisk nok lar det seg fint feste i midtsetet i bilen vår, så vi får utnyttet plassen bra. (Tror det kan la seg feste i omtrent alle biler, genialt mange enkle festemuligheter.) Det er ikke så stort da, så sånn sett ville sikkert belogic vært bedre. Prøvde det til Felix, og det er ikke mange cm han har å gå på. Regner med at han vokser ut av det til vinteren en gang, men det holder flott til lillesøster fram til han skal over i beltestol, og hun kan arve hans sete.

18 kilo ja, kunne ikke brukt det vi da :-p Men bra dere fant noe som passer bra i bilen :)

Hvor stor er Teodor blitt nå?

Vi veide han til 18 kilo her en kveld. Men mulig han er litt mindre på formiddagen da vi egentlig har pleid å veie han.. Han var 94 lang i desember, og må ha vokst endel i lengden siden da.

Så stor og fin da. :) Felix er like lang, men bare 14,5 kg.emoticon  Han har nesten sluttet å legge på seg, bare vokser i lengden.

Back
Topp