Fru gravdals dagbok

fru gravdal

Elsker forumet
18 April

Jeg hiver meg på denne dagbok greia jeg. I dag er jeg på cd 13 og venter spent på EL. Har en syklus på 34-35 dager fast. I dag er det andre dagen med el test og den gir meg ett svakt positivt utslag, så jeg tester hver dag fremover nå.
Har vært prøver nå i snart 2 år og kjenner at dette begynner å bli skikkelig slitsomt. Vi prøver, håper og blir like skuffa hver gang, ennå vi "treffer" El gang på gang. Svømmerne til gravdals mannen svømmer ikek dit de skal tror jeg, enten det eller så gjemmer mitt egg seg godt for de og ler av de etterpå. Jeg ler IKKE!! Noen ganger hater jeg kroppen min fordi den ikke skjønner at kvinner er laget slik at det skal bli flere mennesker. Min skjønner bare IKKE det!!! Psyken min er ikke helt stabil heller, jeg går på 3 runde med dobbel pergo og kjenner både på hetetokter og depresjoner i forbindelse med de. Har hatt ett par turer rett i kjellern, grått og grått fordi jeg føler jeg har gjort noe galt siden jeg ikke "fortjener " en spire i magen. Det dukker opp så mange rare spm.... som eks.... kommer jeg til å bli en dårlig mor? er det derfor det ikke kommer noen gravdals baby?? kommer baby`n til å bli født med en alvorlig sykdom?? er det derfor det ikke kommer noen??? Kommer forholdet vårt til å sprekke hvis det kommer en til inn i vårt liv? er det derfor det ikke kommer noen baby???

Herregud, jeg tror jeg holder på å bli gal!! Det knyter seg hver gang jeg ser noen triller rundt på en barnevogn, eller går å vagler bortover gata med stoor mage... så klarer jeg ikke glede meg over gravide venninder lengre heller, blir bare lei meg. Prøver jo å ikke vise det da.

Føler live suger...

Men så bør jeg jo være litt glad også... jeg er LYKKELIG gift med verdens beste mann, jeg har jobb, eget hus, en snill katt, forholdsvis god råd. Men alt dette gode blir litt i skyggen når det eneste jeg klarer å tenke på er barn!!! EGNE barn....[:(]

19 APRIL
Jeg var en tur på fest i går så tempen ble nok litt feil i dag. El test er fortsatt svakt positiv. Lurer på når den dukker opp???

Takk for det ElinR.

25 april
Hadde nesten glemt hele dagboken jeg.... har hatt så mye å gjøre med oppussing av gangen også solgte jeg jo bc og da har det blitt litty dårlig på tempe fronten også desverre. Men jeg har El testet og fikk skikkelig positiv test den 23 april  og har lokket mannen i seng i flere dager nå.... tenke at man må lokke en gutt til å ha sex???? Tyder på at det kan bli litt mye for de noen ganger
Ellers har jeg fortsatt hete toktet... nesten 1 mnd etter jeg avsluttet siste pergo kur. hmmm!!

Håper virkelig spiren sitter nå altså... ellers blir det sammtale på sykehuset i porsgrunn neste... 18 mai har vi fått time. Jeg får endelig hjelp, da er det lys i tunnelen for meg- phu.
Da burde jeg bli gravid i løpet av dette året hvertfall...

Koste meg foresten med en koppe baylis i går, orker ikke sette livet mer på vent jeg fordi jeg er en prøver...

ORIGINAL: ElinR

når skal du ta gr.test da?[;)] blir skikkelig spennende dette!!! og uansett om d ikke klaffer nå så er sjansen stooooooooooooooor for at du blir gravid før jul ja[:D][:D][:D][:D] fra vi var til samtale i porsgrunn til jeg fikk pos test tok d ca 7 mnd[:D]
NÅr??? først må jeg vel ha trua på at jeg ER gravid, og det tviler jeg sterkt på nå hehe, eller er egentlig litt mindre i tvil denne mnd, håpet er der , for jeg hadde noen rare smerte lignende følser som først kjenntes ut som de satt i mellomgulvet, men så satt de liksom lengre ned... mulig jeg bare innbiller meg ting og [:'(]
Men test for denne mnd skal jeg ikke ta før midten av mai tror jeg... 16 eller noe ;)

7 mnd ja,,, mange forsøk hadde dere??? Må man betale alt  selv etter 3de forsøk??? uff, må sette opp ei liste jeg til den samtaletimen... med ting jeg lurer på ;)

30 APRIL

Dagbok og dagbok,  er ikke så flin ktil å skrive her hverdag. Men i går kjente jeg noen rare smertelignende greier... først i mellomgulvet men så flyttet de seg liksom... tenkte jo seff festesmerte med en gang men er redd for den tanken og... er bare såååååå redd for negativ test en gang til.... skjønner bare ikke hvorfor det ikke klaffer????

er ganske så deppas, frustrert osv om dagen.. eller det går veldig i bølgedaler.... skal prøve akupunktur nå.. ei som drev med prøverør før som er en tidligere kollega anbefalte meg denne akupunktøren... verdt sin prøve... da har jeg snart vært igjennom det meste... homopati, fotsone, shenterapi og nå akupunktur... hmmm. tenke om jeg hadde spart de penga,, da hadde jeg hatt ganske myyye penger nå...[:@] men da måtte jeg jo vist at det ikke funket.. desverre eøøer heldigvis er jeg ikke synsk.

ellers intetn nytt å spennende, venter på tr da, eller det vil si jeg venter på at det skal nærme seg den dagen hun dukker opp og det er 10 dager til eller noe?? Krysser alle lemmer for at hun IKKE kommer, men kjenner jeg henne rett står hun på døra mi og trenger seg inn( eller ut vil det vel bli) denne mnd og [:(]

Hun som er tidligere kollega av meg sier jeg bare må tenke positivt, hun har etter mye slit stakkar endelig blitt gravid... men det er søren meg lettere sagt en gjort altså [8|]

ORIGINAL: fru gravdal

når skal du ta gr.test da?[;)] blir skikkelig spennende dette!!! og uansett om d ikke klaffer nå så er sjansen stooooooooooooooor for at du blir gravid før jul ja[:D][:D][:D][:D] fra vi var til samtale i porsgrunn til jeg fikk pos test tok d ca 7 mnd[:D]
NÅr??? først må jeg vel ha trua på at jeg ER gravid, og det tviler jeg sterkt på nå hehe, eller er egentlig litt mindre i tvil denne mnd, håpet er der , for jeg hadde noen rare smerte lignende følser som først kjenntes ut som de satt i mellomgulvet, men så satt de liksom lengre ned... mulig jeg bare innbiller meg ting og [:'(]
Men test for denne mnd skal jeg ikke ta før midten av mai tror jeg... 16 eller noe ;)

7 mnd ja,,, mange forsøk hadde dere??? Må man betale alt  selv etter 3de forsøk??? uff, må sette opp ei liste jeg til den samtaletimen... med ting jeg lurer på ;)

har bare hatt 1 uttak men 3 forsøk, klaffet på d andre fryseforsøket[:)] utgiftene tilsammen på disse 3 forsøka ble ca 17 000 og fikk igjen d over 15 000[:)]

hvis man har 3 "ordentlige" forsøk i d offentlige (3 uttak) og man ikke lykkes så kan man gå privat. man får visstnok igjen noe her også men jeg er usikker på reglene i d private.

ok... hva var neste steg etter den samtalen da?? jeg tok foresten en test i dag, den var blendahvit der det skulle vært strek [:(] så nå er det porsgrunn neste...

3 mai

I dag tok jeg en test, har vært sååå spent... føler liksom at jeg er gravid men uten noen form for symptomer... skulle egentlig bare vente til mens kom.. men så ble jeg litt "overtalt" på ett annet forum til å teste... blendahvitt IGJEN!! [:(][:(][:(][:(][:(] Nå er jeg ganske lei meg igjen... det burde jo klaffet denne gang.. vi haddej o sex på el og to dager etter det og.... men nei da... skjønner ikke noe.. kanskje vi bare ikke matcher.. jeg og mann min [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Kjenner jeg ble lei meg men nå begynner jeg å bli så vant til slike blendahvite tester at det skuffer liskom litt mindre nå en det gjorde før... men det er jo litt trist... men jeg kjenner jeg blir mer sint en trist.[:@][:@][:@] MØKKAKROPP!!!!!!

Bare 15 dager igjen nå til samtale...

Back
Topp