fru gravdal
Elsker forumet
18 April
Jeg hiver meg på denne dagbok greia jeg. I dag er jeg på cd 13 og venter spent på EL. Har en syklus på 34-35 dager fast. I dag er det andre dagen med el test og den gir meg ett svakt positivt utslag, så jeg tester hver dag fremover nå.
Har vært prøver nå i snart 2 år og kjenner at dette begynner å bli skikkelig slitsomt. Vi prøver, håper og blir like skuffa hver gang, ennå vi "treffer" El gang på gang. Svømmerne til gravdals mannen svømmer ikek dit de skal tror jeg, enten det eller så gjemmer mitt egg seg godt for de og ler av de etterpå. Jeg ler IKKE!! Noen ganger hater jeg kroppen min fordi den ikke skjønner at kvinner er laget slik at det skal bli flere mennesker. Min skjønner bare IKKE det!!! Psyken min er ikke helt stabil heller, jeg går på 3 runde med dobbel pergo og kjenner både på hetetokter og depresjoner i forbindelse med de. Har hatt ett par turer rett i kjellern, grått og grått fordi jeg føler jeg har gjort noe galt siden jeg ikke "fortjener " en spire i magen. Det dukker opp så mange rare spm.... som eks.... kommer jeg til å bli en dårlig mor? er det derfor det ikke kommer noen gravdals baby?? kommer baby`n til å bli født med en alvorlig sykdom?? er det derfor det ikke kommer noen??? Kommer forholdet vårt til å sprekke hvis det kommer en til inn i vårt liv? er det derfor det ikke kommer noen baby???
Herregud, jeg tror jeg holder på å bli gal!! Det knyter seg hver gang jeg ser noen triller rundt på en barnevogn, eller går å vagler bortover gata med stoor mage... så klarer jeg ikke glede meg over gravide venninder lengre heller, blir bare lei meg. Prøver jo å ikke vise det da.
Føler live suger...
Men så bør jeg jo være litt glad også... jeg er LYKKELIG gift med verdens beste mann, jeg har jobb, eget hus, en snill katt, forholdsvis god råd. Men alt dette gode blir litt i skyggen når det eneste jeg klarer å tenke på er barn!!! EGNE barn....[:(]
og har lokket mannen i seng i flere dager nå.... tenke at man må lokke en gutt til å ha sex???? Tyder på at det kan bli litt mye for de noen ganger