Fru fugl

Pretty Bird

Forumet er livet
ba selv om å få  sletta en viss tråd..
[8D][:)][;)][:D]

No hard feelings--ville bare ikke ha den på meg..

Du altså (lumina)....[:D]

ORIGINAL: lumina

aha [:)] søren og, jeg holdt på å lade meg opp til en god diskusjon nå [:-][;)]

Du vet dette er ikke plassen for sånt vettu...kozzzzze..

Ble borte før jeg fikk lest den, så vet ikke hva det var dere snakket om der.. [8D]

Ikke nysgjerrig jeg altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Skilpadde

Hehe...var kanskje like greit. Følte jeg hadde skrevet noe jeg ikke burde...[:D]

Hehe...
Ja da er det vel kanskje like så greit at jeg gikk glipp av den[:)]

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe.. [8D]

Hva da? NYSJERRIG!!!! [8D]

Bare si det!!!! LOOOOOOVER å ikke si det til noen! [8D]

ORIGINAL: lumina

Hehe...var kanskje like greit. Følte jeg hadde skrevet noe jeg ikke burde...[:D]

hva da? [:)][:D]

Nei, det var bare det at jeg synes jeg var litt brå. Var så sulten så jeg fikk litt kort lunte...[8D] Og som ladybird skriver så er det imot reglene å spekulere.[:D]

Jeg tror jeg ha glemt alt i den tråden...

Okij..d lumina skrev husker jeg...[8D]

NYSJERRIG!!!!!!!!! [8D][8D]

Kort fortalt så fikk jeg en PM med formaninger om dittten og datten ang bilstoler...angivelig pga at jeg har skrevet at jeg vil ha en besafe izi ettellerannet til lillenurket.
Har en acta graco cosmic nå..

og meg fyrte meg opp av det...og skrev om det her..
og bla bla bla..er visst flere som har fått pm fra denne bilsikringseksperten,noen har bedd om råd selv ,andre ikke (meg inkl.)

Ble skrevet litt her om forover/bakovervendte stoler,om de på genrell som var så "pekefinger-aktige" mot oss stakkarer som ikke skjønner så mye.. og så videre og så videre..bla bla bla..

Jeg ba om å få den sletta..så jeg har ikke det på meg..jeg brøt kanske en forumsregel jeg å..bare at jeg ikke navnga brukeren som sendte meg pm.. (modde spurte hvofor jeg vil slette den,den bryter ikke noen regler sa hun..[8D])

IKKE QUPTE

Skjønner skjønner..

er mange formanings mennesker inne på BV ja [8D]

Back
Topp