Fru Athravil in da haus

Athravil

Elsker forumet
Da er jeg frue! 

Vi hadde en fantastisk dag som levde godt opp til forventningene!

Fredagen var rimelig hektisk med de siste forberedelsene til lokalet - få inn varene, hente blomster, lage dekorasjoner men med god hjelp fra familie og venner kom vi i mål - jeg med rimelig blå hender...
Sånn kan det gå når eneste måten å få blå roser på var å dyppe dem i blekk... Men, med klor og skrubb kom det meste av på kvelden!

Lørdag var jeg rimelig rolig, dro til frisøren med forloveren kl 1000 fikk en flott frisyre og siste rest av blåfargen ble vasket bort med hårfargefjerner...  [smilie=laugh3.gif] 
Ble veldig fornøyd med hår og sminke:
Håret

Litt over halv to var vi start klare, og dette er det eneste bilde jeg har av meg i kjolen pr i dag. Venter spent på fotografbildene.
Meg i kjolen

Seremonien var stemningsfull, personlig og utrolig flott! Vigsleren holdt en fantastisk tale. Fikk veldig mange positive tilbakemeldinger på vielsen, så vi er veldig fornøyd med valget av HeF. 

Middagen var utrolig god - de 62 gjestene spiste opp mat for 70 personer! Rubbel og bit, har kun ris igjen av rester - og over halve kakebordet... Jeg tror alle fint kunne spist mer til middag, men innså ved kakebordet at de nok var ganske så mette likevel.

Og kaken vår, den var bare helt helt fantastisk! Hadde fått en venninne til å bake ostekake til oss, og i bryllupsgave fikk vi 3 etasjer med ostekake med blåbærgele med masse masse blåbær i. VAkkert pyntet helt i vår stil, med en ridder og sverdkjempende prinsesse i blått, en drage og en liten kattefamilie (fra øverst til nederst) - dvs min ektemann (!) og meg kjemper mot det skumle sammen for å beskytte vår familie - barn og pusekatter. Likestilt, tøffe og veldig søte er visst noen nøkkelord som beskriver oss... Jeg gleder meg til å få se bilder av den kaken! Den var helt perfekt for oss og ingen konditor kunne gitt oss noe lignende!

Eneste jeg syntes var "leit" var at det ble tidlig oppbrudd - jeg er vant til at det festes til langt på natt, men her reiste alle hjem innen kl 02. Fordelen var jo at vi ikke var totalt utslitte :nååh:

I morgen reiser vi på bryllupsreise så ikke forvent å høre fra meg på en drøy uke :D 

Legger inn noen flere bilder når vi får dem fra fotografen. Han tok noen utrolig stilige bilder!

Gratulerer så mye som frue ;)

Kos deg på bryllupsreise

*Lillamumi* skrev:
Gratulerer så mye som frue ;)

Kos deg på bryllupsreise

Bryllupsreise vår:

Vi reiste til [url=http://www.62.no/hotell--overnatting/hotel-union-oye/1246/0/]Hotel Union Øye[/url] og [url=http://www.juvet.com/]Juvet landskapshotel[/url] i Møre og Romsdal

Spa-avdelingen, dvs badstu, steambadstu, hottub og avslapningsområde (også med mulighet for grilling osv) på Juvet hotel var helt fantastisk digg! Å sitte i badstu og ligge i hottub med 40 grader varmt vann, lytte til elvebruset 1 meter unna, se grønne løvtrær, himmel og fjell var rett og slett hjertet av ordet avslappende... At vi hadde hele stedet for oss selv første natta var faktsik enda bedre :nååh:  :mrgreen:

Vi hadde en overnatting på vei fra akershus til Union Øye og en på vei hjem, begge på forskjellige steder på Dovre.

Vi hadde en fantastisk tur med mektig norsk natur, helt nært innpå uten at vi ble totalt utslitt av lange fjellvandringer. Koste oss masse med barnefri, 4 rettersmiddager og mye god drikke. 

Linker til litt bilder fra bryllupsreisa:
http://www.bryllupsvenner.no/bryllupsforum/viewtopic.php?f=3&t=8365

Var helt håpløst å laste inn bilder hit i kveld.

Back
Topp