Frps pressekonferanse

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Dobbeltmoralens høye beskyttere slår til igjen... Triste greier.

Det triste er jo alle de som stemmer på disse.

ORIGINAL: Labambie

Og faktisk er det noen stakkars standhaftige sjeler som forsvarer partiets håndtering av saken, også ... Ser at noen av mine facebook-bekjente holder på å våkne av frp-zombie-tilstanden, men enkelte ser ut til å ville klandre Per Sandberg alene - som om det å fjerne ham ville gjøre alt mye bedre. Litt som den nye trenden med å sparke fotballtreneren når hele laget er udugelig, tenker nå jeg.

ORIGINAL: Labambie

Og faktisk er det noen stakkars standhaftige sjeler som forsvarer partiets håndtering av saken, også ... Ser at noen av mine facebook-bekjente holder på å våkne av frp-zombie-tilstanden, men enkelte ser ut til å ville klandre Per Sandberg alene - som om det å fjerne ham ville gjøre alt mye bedre. Litt som den nye trenden med å sparke fotballtreneren når hele laget er udugelig, tenker nå jeg.

Jeg har prøvd å erte på meg Frp-bekjente på FB i hele dag, men foreløpig har ingen tatt agnet. Synd, jeg var klar for en diskusjon.

tragisk sak, men det er ikke noe som er kun gjeldende for frp... det er ikke det som er saken,  det kan skjer i alle partier......

Men jeg og reagerer på at hvis de visste noe var det ikkke de som skulle anmelde det?? Den som tier samtykker??? Så mye som mobbing er aktuelt i dag(alltid aktuelt, men de har sint tid i media no) burde man da hvertfall vite bedre......

Men mye dobbelmoral....æsj....

ORIGINAL: Rebecca85

Kan banne på at det ikke hadde blitt håndtert annerledes uansett hvilket parti gjerningsmannen varm medlem av [:'(] dustene som styrer her i landet tenker fint lite på andre en seg selv og hva som ser best ut for partiet i media[:'(]

Back
Topp